کد خبر: ۹۶۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۱۱۶
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است.

بیانات مهم رهبر انقلاب درباره انتخابات، ۲ روز مانده به انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان ششمبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعی از رأی اولی‌ها و خانواده‌های معظم شهدا با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی دیدار کردند.

اهم بیانات رهبر انقلاب را در ادامه می خوانید؛

* انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است.

* ما اگر بتوانیم به دنیا نشان دهیم که ملت در صحنه‌های مهم و تعیین کننده کشور حضور دارند کشور را نجات دادیم و پیش بردیم.

*بعضی در داخل به انتخابات بی‌التفاتی می‌کنند. من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند. هر کسی که ایران، ملت و امنیت خود را دوست دارد بداند اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد و همه ضربه می‌خورند.

* کسانی ممکن است به هر دلیلی نتوانند در انتخابات شرکت کنند. با آنها حرفی نداریم. اما کسانی که اظهار بی‌میلی به انتخابات می‌کنند و دیگران را به عدم حضور تشویق می‌کنند. اینها قدری بیشتر فکر کنند. رای ندادن هیچ دستاورد و فایده‌ای ندارد و مشکلی از کشور را حل نمی‌کند.

* خودسوزی افسر آمریکا نتیجه فضاحت سیاست‌های غرب در ماجرای غزه است

این خبر تکمیل می شود...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: