کد خبر: ۹۶۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۱۹۷
در دومین روز از مسابقات شیرجه قهرمانی رده‌های سنی آسیا سام واژیر و کیومرث اصلانی موفق به کسب مدال برنز شیرجه هماهنگ از سکو شدند.

سومین مدال شیرجه رنگ برنز داشت/ واژیر و اصلانی در شیرجه هماهنگ سوم شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح امروز (سه‌شنبه) در دومین روز از مسابقات شیرجه رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا نمایندگان شیرجه ایران در ماده های تخته سه متر انفرادی و شیرجه هماهنگ از سکو با حریفان آسیایی خود به رقابت پرداختند.

ابتدا آیدین نصرتی و صدرا علیزاد منصور در تخته سه متر انفرادی رده سنی ۱۲ -۱۳ سال با حریفان قدرتمند آسیایی خود به رقابت پرداختند. نصرتی در تخته سه متر در جایگاه ششم قرار گرفت و صدرا علیزاد منصور هفتم شد.

در ادامه دو ملی پوش شیرجه ایران سام واژیر و کیومرث اصلانی در شیرجه هماهنگ از سکو کار خود را آغاز کردند. این دو شیرجه روی ایران که در روز نخست مسابقات مدال نقره شیرجه هماهنگ از تخته سه متر را کسب کرده بودند یک بار دیگر موفق به کسب مدال شدند. واژیر و اصلانی در شیرجه هماهنگ از سکو با نمایش یک عملکرد خوب پس از رقبا خود از کشورهای چین و ویتنام بر سکوی سوم این ماده ایستادند. با این نتیجه سومین مدال تیم شیرجه ایران در این مسابقات رنگ برنز داشت.

یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۷ الی ۱۹ اسفند سال ۱۴۰۲ در شهر کلارک فیلیپین برگزار می‌شود کهرقایت‌های شیرجه این دوره از مسابقات ۷ الی ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ پیگیری خواهد شد.

برنامه روز سوم مسابقات شیرجه قهرمانی جوانان آسیا – فیلیپین

شیرجه تخته ۳ متر انفرادی

آیدین نصرتی در جایگاه ششم ایستاد

صدرا علیزاد منصور در جایگاه هفتم ایستاد

شیرجه هماهنگ در سکو

سام واژیر کسب مدال برنز شیرجه هماهنگ

کیومرث اصلانی مدال برنز شیرجه هماهنگ

اسامی شیرجه روهای اعزامی به فیلیپین :

علی صفری

سام واژیر

کیومرث اصلانی

آیدین نصرتی

صدرا علیزاد منصور

کادر فنی :

مربی: شهنام نظرپور
مربی : مجتبی ولی‌پور

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: