کد خبر: ۹۶۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۹۱
وکیل مدافع علی صبوری گفت: در حکم جدید، قاضی رای داد تا موکلم به زندان نرود و تحت نظارت الکترونیک (پابند الکترونیک) قرار بگیرد.

آخرین خبر از پرونده علی صبوریبه گزارش  خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، وکیل مدافع علی صبوری گفت: در حکم جدید، قاضی رای داد تا موکلم به زندان نرود و تحت نظارت الکترونیک (پابند الکترونیک) قرار بگیرد.

حسین شاهرخی؛ وکیل علی صبوری (بازیگر سینما و تلویزیون) در گفت‌وگو با تسنیم در مورد پرونده موکل خود اظهار کرد: در اواخر اسفند سال ۱۳۹۹ در پی بروز علایم بیماری قلبی، موکلم علی صبوری به بیمارستان رجایی تهران مراجعه می‌کند اما به دلیل بی‌توجهی پزشک کشیک و نهایتاً فشار عصبی وارده بر وی، بین این فرد (علی صبوری) و مأمور پلیس و پزشک کشیک درگیری به وجود می‌آید.

وی افزود: در نهایت پلیس از شکایت خود رضایت داد و قرار شد تا موکل بنده به تحمل دو فقره حبس ۴ ماهه (در مجموع ۸ ماه) محکوم شود.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه به دلیل بیماری و شرایط و اوضاع احوال موکلم در روز واقعه و گذشت پلیس، از قاضی درخواست کردیم تا طبق ماده ۵۰۲ قانون آئین دادرسی کیفری موکلم مشمول مجازات حبس نشود، گفت: در نهایت قاضی رای داد تا از ترفیعات قانونی و قضایی این قانون علی صبوری بهره‌مند و به زندان نرود و تحت نظارت الکترونیک (پابند الکترونیک) قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: