کد خبر: ۹۶۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۱۳۳
شجاع خلیل‌زاده در دوران حضور کارلوس کی‌روش حضور در تیم ملی را از دست داد.

پشت پرده خشم شجاع از کی‌روش و غیبت ۸ ساله او در تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ شجاع خلیل‌زاده پس از بازی پرسپولیس - تراکتور جنجال بزرگی به راه انداخت.

دلیل اصلی عصبانیت خلیل‌زاده در میکسدزون ورزشگاه آزادی به ماجراهایی برمی‌گردد که در زمان کارلوس کی‌روش رخ داد و باعث شد این مدافع از تیم ملی دور شود. شجاع در ابتدای حضور کی‌روش در ایران یکی از مدافعان مورد علاقه او بود و به تیم ملی هم دعوت می‌شد. او حتی شانس زیادی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل داشت ولی به دلیل حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، فرصت حضور در اردوهای پایانی را از دست داد و مثل امید ابراهیمی و یعقوب کریمی از تیم ملی خط خورد.

رحمان احمدی، احسان حاج‌صفی و مهدی شریفی هم دیگر بازیکنان ملی‌پوش سپاهان بودند که خودشان را به اردو رساندند و احمدی و حاج‌صفی در نهایت مسافر برزیل شدند. در آن مقطع امید ابراهیمی ترجیح داد سکوت کند و همین موضوع باعث شد پس از جام جهانی به پای ثابت اردوها تبدیل شود ولی خلیل‌زاده گرچه ابتدا واکنش خاصی نشان نداد ولی در ادامه از تصمیم کی‌روش انتقاد کرد و همین باعث شد هرگز به تیم ملی دعوت نشود.

خلیل‌زاده حتی با ترک سپاهان راهی پرسپولیس شد و تصور می‌کرد در این عملکردش بیشتر دیده خواهد شد و با حمایت هواداران می‌تواند به تیم ملی برسد ولی مرد پرتغالی هرگز از تصمیمش برنگشت و شجاع که در آن زمان آماده‌ترین مدافع لیگ بود، در زمان کی‌روش رنگ پیراهن تیم ملی را نداد. مدافع آن روزهای پرسپولیس حتی به روش‌های مختلف تلاش کرد دل کی‌روش را به‌دست بیاورد ولی همانند مهدی رحمتی و هادی عقیلی مورد بخشش او قرار نگرفت. البته گفته شده بود که سبک بازی درگیرانه شجاع و بعضی جنجال‌های او داخل زمین هم در اینکه مورد توجه کی‌روش قرار نگرفته بی‌تاثیر نبوده است. آن‌ها البته در بازگشت کی‌روش به ایران آشتی کردند و خلیل‌زاده تصور می‌کرد با توجه به حضور در لیست تیم ملی، می‌تواند در جام جهانی ۲۰۲۲ هم فیکس باشد ولی مرد پرتغالی حتی یک دقیقه هم از او استفاده نکرد تا احتمالا آخرین شانس خلیل‌زاده برای بازی در جام جهانی هم از بین برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: