کد خبر: ۹۶۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۱۰
علی مطهری گفت: مردم برای اصلاح امور حتما در انتخابات شرکت کنند زیرا مجلس می‌تواند تغییر ایجاد کند.

علی مطهری: به وضعیت آزادی بیان اعتراض داریم /اکثر اصلاح‌طلبان معتقد به مشارکت در انتخابات هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، علی مطهری فعال سیاسی و نایب رئیس مجلس دهم گفت: اصلاح‌طلبان دو گروه هستند که برخی از آن‌ها به مشارکت دعوت می‌کنند و در این خصوص بیانیه‌ای دادند که بزرگانشان امضاء کردند.

وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان افزود: همه اصلاح‌طلبان معتقد به تحریم انتخابات نیستند و اکثر آن‌ها معتقد به مشارکت فعال در انتخابات هستند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: مردم برای اصلاح امور حتما در انتخابات شرکت کنند زیرا مجلس می‌تواند تغییر ایجاد کند.

علی مطهری ادامه داد: لیست صدای ملت شامل افراد اصولگرا، مستقل و اصلاح‌طلب است و افراد با ملاک اعتدال، عقل‌گرایی و دور بودن از شعار زدگی انتخاب شدند و این لیست صدا هیچ گروه سیاسی نیست.

این فعال سیاسی اظهار کرد: به موضوعاتی در حوزه سیاست خارجی، مانند ادامه دار بودن تحریم ها و آزادی بیان اعتراض داریم و وارد این موضوعات خواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: