کد خبر: ۹۶۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۱۳۶
در صورتی که استقلال بتواند مجوز نهایی ماشاریپوف را دریافت کند، او احتمالا امروز و مقابل ملوان از ابتدا کار را آغاز کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛پیروزی روز گذشته پرسپولیس برابر تراکتور، در پیش بودن جدال برابر سپاهان در هفته آینده و همچنین نزدیک بودن به برگزاری دربی پایتخت سبب شده است تا استقلال چاره‌ای جز پیروزی در دیدار حساس امروز برابر ملوان نداشته باشد.

در گزارش ورزشه سه آمده است: در حال حاضر فاصله استقلال و پرسپولیس به دو امتیاز کاهش یافته و آبی‌ها برای بازگرداندن این اختلاف به حالت قبل، چاره‌ای جز دشت سه امتیاز از جدال سخت انزلی ندارند. نکونام برای رسیدن به این هدف، امروز با چند تغییر فنی و اجباری به مصاف ملوان می‌رود.

سیدحسین پس از کلین‌شیت در دیدار قبل برابر صنعت نفت، امیدوار است که امروز در انزلی نیز دروازه تیمش را بسته نگه دارد. با توجه به جو سنگین استادیوم سن‌سیروس و حضور تماشاگران میزبان، باید دید که کاپیتان آبی‌ها به هدف می‌رسد یا خیر.

1972562

رافائل سیلوا در بازگشت به استقلال، مقابل صنعت نفت از ابتدا به میدان رفت. او امروز نیز به همراه آرمین سهرابیان و محمدحسین مرادمند ترکیب سه نفره خط دفاعی را تشکیل می‌دهند.

1982366

وینگ‌بک‌های تیم دست نخورده باقی می‌ماند و چون دیدارهای قبل، صالح حردانی در سمت راست انجام وظیفه می‌کند و شاهد حضور ابوالفضل جلالی در سمت چپ خواهیم بود.

1983471

روزبه چشمی امروز نیز در پست هافبک دفاعی به میدان می‌رود. محرومیت رضاوند سبب شده تا نکونام به دنبال جایگزین مناسبی برای او باشد و چنانچه مجوز بازی ماشاریپوف صادر شود، او امروز به میدان می‌رود. در غیر این صورت شاهد حضور حامدی‌فر و مهدی‌پور در خط میانی خواهیم بود.

1992189

مهرداد محمدی مقابل صنعت نفت نیمکت‌نشین بود، ولی امروز او از ابتدا برای استقلال به میدان می‌رود. گوستاوو بلانکو نیز برای پایان دادن به انتقادها در پی گلزنی مقابل ملوان است.

1968890

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان:
سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، جلال الدین ماشاریپوف (امید حامدی‌فر)، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: