کد خبر: ۹۶۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹
تعداد بازدید: ۶۶
استقلال و ملوان در حالی رخ در رخ هم قرار می‌گیرند که هر دو تیم موفق شدند بازی‌های هفته گذشته خود را با برتری پشت سر بگذارند و اولین گام در نیم‌فصل دوم را محکم بردارند.

فینال،قبل از بازی با سپاهان!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ استقلال در تهران تیم صنعت‌نفت آبادان را شکست داد تا همچنان در صدر جدول باقی بماند و ملوان نیز برد بزرگی در اصفهان مقابل ذوب‌آهن به چنگ آورد تا همچنان به عنوان یک تیم تیغ‌دار در لیگ بیست و سوم نامش مطرح باشد.
به واقع ملوان از ابتدای لیگ تیم دست و پا بسته‌ای نبوده و گاه حتی در قامت یک مدعی مقابل تیم‌های بزرگ قد علم کرده است.ملوانان که سوابقی طولانی در لیگ برتر دارند و جزو تیم‌های خوشنام و با اصالت فوتبال ایران محسوب می‌شوند در بازی نیم‌فصل اول نیز استقلال را در ورزشگاه آزادی آزار دادند به طوری که آبی‌ها دقیقه 80 با گل محمد حسین مرادمند توانستند از سد این تیم بگذرند.
ملوان حتی در ابتدای آن بازی صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که حسینی مهار کرد تا نتیجه عجیبی در هفته دوم لیگ برتر برای استقلال رخ ندهد.پیش‌بینی می‌شود که استقلال در بازی عصر پنجشنبه مقابل تیم شایسته ملوان باز هم کاری بس دشوار پیش رو داشته باشد اما جواد نکونام که در روزهای اخیر عمیقاً درگیر جنگ‌های لفظی با علی خطیر بوده، خوب می‌داند که اگر نتواند از میدان سربلند بیرون بیاید ممکن است برایش چه حاشیه هایی به وجود بیاید.

اینکه اتفاقات روزهای اخیر در نتیجه بازی استقلال مقابل ملوان اثر بگذارد یا خیر، بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی استقلال و ملوان در انزلی روشن خواهد شد اما به طور قطع اگر استقلال در این بازی به نتیجه دلخواه نرسد، ‌همگان سرمربی استقلال را بابت استراتژی نه چندان مناسب بعد از برتری خانگی مقابل صنعت‌نفت آبادان سرزنش خواهند کرد.از آن سو اگر استقلال برنده این بازی باشد قطعاً نکونام دوباره مورد تحسین قرار خواهد گرفت و همه از یاد خواهند برد که او بعد از بازی با صنعت‌نفت آبادان چگونه به سمت خطیر یورش برد و باز هم سرمربی استقلال از سوی هواداران به عرش برده خواهد شد.

به هر حال سرمربی آبی‌ها برای رسیدن به 3 امتیاز بازی با ملوان راهی دشوار و پر پیچ و خم پیش رو دارد و باید با استراتژی مناسب و برخورداری از یک دکترین مناسب گام به میدان بازی با ملوان بگذارد و اجازه ندهد امتیاز این بازی از دست برود.
در شرایطی که سپاهان شانه به شانه استقلال در حرکت است، لزوم برتری در بازی‌های بیرون خانه نیز حیاتی است و اگر سرمربی استقلال بتواند تیمش را به سمت بردی دیگر سوق دهد بی‌شک با آرامش ذهنی بسیار بالا گام به میدان بازی با سپاهان خواهد گذاشت.
در واقع در این هفته که استقلال با ملوان بازی دارد و هفته بعد که با سپاهان رخ در رخ می‌شود دو بازی فینال‌گونه پیش روی جواد نکونام و شاگردانش قرار گرفته است و سرمربی آبی‌ها باید با برنامه مناسب از پس دو بازی برآید تا تیمش در هفته‌های آتی نیز از انگیزه و انرژی کافی برای رسیدن به امتیازات پیش رو برخوردار باشد.
حقیقتاً دستیابی به 3 امتیاز در بندرانزلی به اندازه 6 امتیاز برای استقلال ارزش فنی دارد و تیمی که موفق شود این ملوان را در خانه‌اش ببرد حتماً شایسته عنوان قهرمانی خواهد بود که استقلال باید با خلق چنین بردی خودش را جلوتر از سپاهان به عنوان مدعی اول قهرمانی لیگ برتر به همگان معرفی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: