کد خبر: ۹۶۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
تعداد بازدید: ۱۰۵
سرمربی تراکتور می‌گوید در بازی با پرسپولیس در حد و اندازه خودشان ظاهر نشدند.

خمس: مقابل پرسپولیس هیچ موقعیتی نداشتیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

پاکو خمس، سرمربی تراکتور تبریز در نشست خبری پس از بازی مقابل پرسپولیس اظهار کرد: در این مسابقه نتوانستیم موقعیت اشکاری خلق کنیم. پرسپولیس شایستگی پیروزی در این بازی را داشت. توپ‌های زیادی لو دادیم و نتوانستیم مانند همیشه بازی کنیم. نتوانستیم مانند همیشه بازی کنیم و این نتیجه را کسب کردیم.

"چرا اینطور بازی کردید؟" خمس گفت: همانطور که گفتم با بی‌دقتی بازی کردیم و شخصیت بازنده را از خود نشان ندادیم. حفظ توپ نکردیم و از این ناامید شدم چون انتظار دقت بیشتری را از بازیکنان داشتم. بعضی اوقات بازی‌ها اینطور در می‌آیند و برای تیم گران تمام می‌شود. ما در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم.

او درباره اینکه تعویض‌های پرسپولیس توانست بازی را عوض کند، گفت: ما توپ را نتوانستیم آن قدر که باید در اختیار داشته باشیم تا موقعیت اشکاری خلق کنیم و موقعیت‌ها زمانی برای تیم ما خلق شد که بازی را باخته بودیم. در نیمه نخست هیچ موقعیتی خلق نکردیم. نخستین موقعیت زمانی به دست آمد که بازی را باخته بودیم.

او درمورد اینکه دقیقه ۶۰ تراکتور موقعیت داشت، تصریح کرد: دیر بود، دیگر خیلی دیر بود.

خمس درباره داوری این بازی گفت: چندان نپسندیدم.

او درباره نتیجه‌گیری تیمش مقابل مدعیان لیگ برتر عنوان کرد: منظور شما از این پرسش را متوجه نشدم. معمولا وقتی نمی‌توانی بازی را ببری یعنی اینکه بدتر از حریف بوده‌ای. مقابل همه، این یک چیز کلی است. مقابل هر تیمی که شکست بخورید این نشان می‌دهد که تیم حریف از شما بهتر بازی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: