کد خبر: ۹۶۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۹۳
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین پیش‌بینی‌ها درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده را اعلام کرد.

ورود سامانه بارشی به کشور از شنبه/ این استان‌ها برفی و بارانی می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به کشور طی شنبه (۵ اسفند) و بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت و کاهش محسوس دما خبرداد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اظهارکرد: چهارشنبه (۲ اسفند) در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات مرکزی زاگرس و ارتفاعات مرکزی البرز، پنجشنبه‌ (۳ اسفند) در ارتفاعات مرکزی البرز و جمعه‌ (۴ اسفند) در برخی نقاط شمال غرب و استان گیلان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شنبه (۵ اسفند) سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و در مناطق شمال غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی و یکشنبه (۶ اسفند) در غالب مناطق کشور بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما، در برخی نقاط گردوخاک و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.

ضیاییان اضافه کرد: تا روز جمعه خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشوردرباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳ اسفند) ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۴ اسفند) صاف، تا کمی ابری و غبار صبحگاهی از بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهر کرد و اردبیل با کمینه ۴- و ۳- درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۷ و ۲۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: