کد خبر: ۹۶۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۱۱۸
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیسی لایحه عفاف و حجاب را پذیرفته، امضا کرده و تحویل دادند و آماده رفتن به آخرین مرحله است. ​

امضای رئیسی پای لایحه عفاف و حجاب /آخرین خبرها از زبان آقاتهرانیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که لایحه حجاب و عفاف که با انتقاداتی از عملکرد رئیس مجلس آقای قالیباف همراه بود در نهایت به کجا رسید، گفت:‌ ایرادات لایحه حجاب و عفاف تقریبا حل شده و به شورای نگهبان رفته و در آنجا هم ابهاماتی مطرح بود که مهم‌ترین اشکال جدی آن مربوط به اصل ۷۵ بود. یعنی یک هزینه و بودجه‌ای را به دولت تحمیل می‌کنیم بدون آنکه دولت آن را بپذیرد. در نهایت آقای رئیسی آن را پذیرفته، امضا کرده و تحویل دادند و آماده رفتن به آخرین مرحله است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: