کد خبر: ۹۶۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۷۰
مجید جلالی دبیرکل کانون مربیان فوتبال ایران در خصوص جمله معروفش درباره مقایسه قلعه نویی و مورینیو توضیح داد.

واکنش جلالی به مصاحبه تاریخی؛ قلعه‌نویی از مورینیو بهتر است؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، مجید جلالی دبیرکل کانون مربیان فوتبال ایران و مدرس بین‌المللی فیفا، در گفت‌وگویی تلوزیونی در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا به سوالاتی در این مورد پاسخ داد.

او در مورد این موضوع که قبلا مطرح کرده بود قلعه نویی از مورینیو بهتر است، گفت: آن مصاحبه برای ۸ سال پیش بوده و منظور من نقش محیط در شکوفایی استعداد است، یعنی اگر این مربی در آن محیط قرار داشت این اتفاق می‌افتاد.

او نیز با ترسیم مقایسه ای گفت: شما ۱۲ ساله های الان ما را از نظر استعداد، مهارت و فوتبال با ۱۲ ساله های هلند مقایسه کنید. من با اطمینان می‌گویم ۱۲ ساله های ما بهتر هستند حتی در حد برزیل هستند اما وقتی به ۱۶ سال می‌رسند، یقین داشته باشید هلند بهتر است. چون محیط خیلی تاثیر دارد، ما استعداد و مهارت را داریم اما محیطش را نه!

جلالی در مورد این موضوع نیز مطرح کرد: اعتقادم این است که فقط قلعه نویی به این صورت نیست! هرکس دیگری در آن محیط باشد اینگونه خواهد شد. من به کشور های دیگر رفته ام و دیده ام و کشور خودمان را هم دیده ام. اینگونه نیست، از نظر نیروی انسانی خوبی هستیم ولی از نظر محیطی نه!

او در مورد عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا نیز گفت: ببینید در مورد شکست تیم ملی من به عنوان یک مسئول تا ساعت ها می تاونم برای این باخت بهانه بیاورم ولی بعد از این بهانه ها، هیچ تغییری در عملکرد تیم ملی ایجاد نخواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: