کد خبر: ۹۶۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
تعداد بازدید: ۹۵
فضای مجازی این روزها پر شده است از فیلم تبلیغاتی کاندیداهایی که بسیاری از آنها ناشناخته یا کمتر شناخته شده هستند.

امام جمعه قهر کرد، کاندیدا جنجال آفرید /رونمایی از یک پدیده در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ /تبلیغات زودهنگام نامزدها در اینستاگرام فیلتر شدهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، تا برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم زمان زیادی باقی نمانده است و کاندیداها برای کسب آرای مردم و رسیدن به کرسی های سبز بهارستان، علم تبلیغات را برپا کردند و از هر فرصتی برای تبلیغ خود استفاده می‌کنند. از همین روی کافی است نگاهی به اینستاگرام بیاندازید و هشتگ #انتخابات مجلس را جستجو کنید، با انواع عکس‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی کاندیداها مواجه می‌شوید که حتی از پلتفرم‌های فیلتر شده به عنوان بستری برای تبلیغ استفاده می‌کنند.

کاندیداهایی که اکثریت ناشناخته هستند و فیلم‌های تبلیغاتی از چهره‌ها و اسامی آنها رونمایی کرده است.

قهر یک امام جمعه به علت تبلیغات زودهنگام

هر چند که ستاد انتخابات کشور، بازه زمانی ۳ الی ۹ اسفندماه را زمان تبلیغات کاندیداهای مجلس دوازدهم در نظر گرفته است؛ اما عطش نماینده شدن آنقدر زیاد است که برخی از کاندیداها را به سمت تبلیغات زودهنگام برده است.

در این میان، فیلمی در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ در فضای مجازی اینستاگرام منتشر شده است که مردم شاهرود به آقای خانی، یکی از کاندیداهای انتخابات در مراسم مدرسه قلعه که بدون هماهنگی و خارج از برنامه می خواهد روی سن برود انتقاد کرده و مانع او می شوند.

همچنین بر اساس آنچه که در کپشن این فیلم نوشته بود، این اقدام موجب ترکِ مراسم توسط امام جمعه می گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: