کد خبر: ۹۶۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید: ۸۷
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری عامل اسیدپاشی در سمنان خبر داد.

دستگیری عامل اسیدپاشی در سمنانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از شناسایی و دستگیری عامل اسید پاشی بر روی یک دستگاه خودرو در این شهر خبر داد.

ایسنا نوشت: سرهنگ عباس عرب ۲۵ بهمن ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: برابر گزارش واصله مبنی بر وقوع یک مورد اسید پاشی بر روی خودرو یکی از شهروندان در شهر سمنان بلافاصله شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ گلستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات اولیه و همچنین استفاده از ابزارهای نوین، پلیسی توانستند این متهم را شناسایی و در عملیاتی منسجم دستگیر کنند.

سرهنگ عرب تصریح کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش سطح سه و دارای سوابق متعدد کیفری بود که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی و از آن طریق روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان در پایان از شهروندان خواست هشدارها و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه ایجاد مزاحمت و ناهنجاری توسط اراذل و اوباش از طریق مرکز فوریتهای ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: