کد خبر: ۹۶۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۹۲
سمنان فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور در مناطق آلوده در ۳ روز گذشته سطح شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۰ خودروی مزاحم توقیف و روانه پارکینگ شد.

۱۰ خودروی مزاحم در شاهرود توقیف و روانه پارکینگ شدایسنا/سمنان فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور در مناطق آلوده در ۳ روز گذشته سطح شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۰ خودروی مزاحم توقیف و روانه پارکینگ شد.

 سرهنگ علیرضا شائینی ۲۵ بهمن ماه اظهار کرد: در پی استمرار اجرای طرح امنیت محله محور در سطح شهرستان که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت بین شهروندان انجام می‌شود یگانهای انتظامی شهرستان با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود ظرف ۳ روز گذشته به اجرای طرحهای مربوطه پرداختند.

 وی افزود: در پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و کلانتری ۱۴ رویان، علاوه برکشف مقداری انواع مواد مخدر، تعداد ۱۳ نفر شامل ۹ نفر از اتباع بیگانه فاقد مجوز قانونی و چهار معتاد و هنجارشکن اجتماعی دستگیر شدند.

 سرهنگ علیرضا شائینی تصریح کرد: در عملیات جداگانه‌ای توسط ماموران کلانتری ۱۲ بسیج یک قبضه سلاح گرم کشف کرد که در همین راستا یک متهم دستگیر شد. 

این مقام انتظامی از استمرار اجرای طرح ارتقاء فرهنگ راهنمایی و رانندگی و برخورد با رانندگان متخلف و مزاحم خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد ۱۰ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف توسط پلیس راهور شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های مختلف ، انتظامی تاکید کرد: همشهریان هرگونه تحرک مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: