کد خبر: ۹۶۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲
تعداد بازدید: ۱۲۹
سخنگوی حزب ندای ایرانیان با انتقادات از تهامات یکجانه علیه سید محمد خاتمی در صدا و سیما گفت: آقای جبلی چه قانونی به شما اجازه داده است که بارها و بارها در رسانه ملی علیه ایشان صحبت شود اما پاسخ آقای خاتمی منتشر نشود.

سیدمحمد خاتمی عزت خود را از خدا و مردم گرفته نه از شما آقای جبلی! /مگر عزت علی دایی، عادل فردوسی پور و استاد شجریان را توانستید بگیرید؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، سعید نورمحمدی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان، از رئیس صدا و سیما به دلیل اتهامات یکجانبه برنامه های آن رسانه علیه سید محمد خاتمی انتقاد کرد و گفت: آقای جبلی، آیا آقای خاتمی هم حق دارند در مقابل اتهاماتی که ایشان به آقای خاتمی در رسانه ملی از خودشان دفاع کنند یا خیر؟اگر حق ندارند؛ بر اساس چه قانونی حق ندارند که از نظرات خودشان دفاع کنند؟ آقای جبلی چه قانونی به شما اجازه داده است که بارها و بارها در رسانه ملی علیه ایشان صحبت شود اما پاسخ آقای خاتمی منتشر نشود.

وی ادامه داد: آقای مهدیان نسل من و شما شاید به اندازه نسل اول انقلاب مذهبی نباشد اما من و شما با توجه به سن مان بالا و پایین سیاست را دیدیم، آبرو و عزت آدم ها دست من و شما نیست. ما نمی توانیم به آدمی عزت بدهیم یا عزت او را بگیریم. آقای خاتمی و امثال او عزت خود را از خدا و مردم گرفتند؛ به همین دلیل زدن این حرف ها بی فایده است، همانطور که عزت علی دایی، عادل فردوسی پور و آقای شجریان را نتوانستید بگیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: