کد خبر: ۹۶۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
تعداد بازدید: ۱۱۸
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انفجار در خط لوله گاز در استان فارس را، اقدامی کور خواند و گفت: دشمنان می‌خواهند انتقام ناتوانی‌شان را از مردم ایران بگیرند.
عزیزی: انفجار در خط لوله گاز استان فارس اقدام کوری بوده استبه گزارش خبرداغ ، ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به اقدام خرابکارانه و انفجار در خط لوله گاز بروجن گفت: این اقدام کوری است که جریان‌ها و گروه‌های وابسته به ضد انقلاب انجام دادند اما قطعا هیچ اثری بر روی مسائل اقتصادی و امنیتی ما ندارد.

وی اضافه کرد: این اقدام خرابکارانه و کور توسط افرادی که تنها شعار  حمایت از مردم می‌دهند اما با اقداماتشان به دنبال قطع ارائه خدمات‌رسانی به مردم و آسیب‌رسانی هستند تا جایی که می‌خواهند گاز مردم را قطع کنند تا مشکلاتی برای مردم به وجود آید.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دشمنان ما علی‌رغم ادعایشان که برای مردم کار می‌کنند، علیه مردم اقداماتی را انجام می‌دهند که در نهایت هم اقدام کوری بوده و خدشه‌ای به تاسیسات ما وارد نکرده است و البته که اثری هم ندارد. تنها کاری علیه مردم در فصل سرد سال بوده که خدمات‌رسانی و گازرسانی را مختل کنند چون آنها نمی‌خواهند مردم ما در آسایش و رفاه باشند.

عزیزی مجددا در پایان گفت که دشمنان ما به خاطر ناتوانی‌شان به دنبال انتقام از مردم هستند که هیچ وقت موفق نشده و در آینده هم موفق نخواهند شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: