کد خبر: ۹۶۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
تعداد بازدید: ۱۲۲
بازیکن استقلال از مردم ایران تشکر کرد.

واکنش یامگا به همدردی مردم ایران: واقعا مهمان نواز و مهربان هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛کوین یامگا در مصاحبه ای از مردم ایران برای ابراز همدردی با خودش تشکر کرد.

*از مردم ایران به خصوص هواداران استقلال خیلی ممنونم. بعد از اینکه مصدوم شدم همه پیگیر حال من بودند. حتی رقیبان ما در باشگاه پرسپولیس هم برای من پیام فرستادند. این نشان از فرهنگ بالای مردم ایران است و وقتی می‌بینند بازیکنی دچار آسیب‌دیدگی می‌شود، حتی اگر رقیب آنها باشد برایش آرزوی سلامتی می‌کنند.

*امیدوارم بزودی بازگردم و بتوانم این همه لطف و محبتی که به من شده را جبران کنم. مردم ایران واقعاً مهمان نواز و مهربان هستند و در دوران حضورم در ایران این موضوع را به خوبی حس کردم.

*بازگشت من به فوتبال بستگی به نتایج آزمایش‌های پزشکان دارد. باید اول سلامتی چشمم را به دست آورم و بعد از آن به فکر فوتبال بازی کردن باشم. در این مدت خانواده من خیلی نگران بودند که ابتدا باید آرامش را به آنها بازگردانم و بینایی‌ام برگردد.

*خیلی دوست دارم که روند درمان سریع باشد و فصل بعد بتوانم برای استقلال بازی کنم. تمام تلاش من این است که این اتفاق مهم بیفتد و زودتر به زمین فوتبال بازگردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: