کد خبر: ۹۶۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۱۰۰
تهیه کننده مسابقه «رخداد» با اشاره به شروع فصل جدید این برنامه از شبکه افق درباره حضور فرهاد جم در برنامه توضیحاتی ارایه داد.

فرهاد جم مجری مسابقه شبکه افق شد/ جناح‌بندی سیاسی نداریمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین،میر وهاب الدین عالمی تهیه کننده مسابقه «رخداد ۳» درباره این برنامه و تغییر مجری آن در فصل جدید به خبرنگار مهر بیان کرد: تاکنون ۲ مجری مختلف در مسابقه «رخداد» شامل محمدرضا شهبازی و محسن قره شیخ لو اجرای برنامه را برعهده داشتند و در حال حاضر هم فرهاد جم به عنوان مجری برنامه مسابقه تلویزیونی «رخداد» در حال اجرای این برنامه است.

عالمی ادامه داد: طبیعتاً زمانی که گروه تولید برنامه ساز تغییر می‌کنند، تیم عوامل برنامه نیز تغییراتی خواهند داشت، این تغییرات به دلیل مشغله تیم قبلی مسابقه بود که امکان اجرای این پروژه در فصل جدید برایشان مهیا نبود. به همین دلیل در سری جدید، ما در خدمت مردم هستیم و امیدواریم برنامه همچون سری‌های قبل با استقبال مردم روبه‌رو شود.

تهیه کننده مسابقه «رخداد» درباره رویکرد برنامه که در برخی قسمت ها نگاهی یک جانبه گر داشته است، توضیح داد: در سری جدید برنامه، سوالات یک جانبه کار نشده است، سیاست کلی برنامه «رخداد» تمرکز بر انقلاب اسلامی ایران است و اگر بخواهیم تقسیم بندی کنیم رویکرد ما علیه گروه هایی است که مخالف انقلاب اسلامی هستند و عده ای که هم عقیده و موافق جمهوری اسلامی ایران هستند نیز برنامه با آنها همسو است.

 

به روایت مهر ،وی افزود: در این برنامه سعی شده است جناح بندی سیاسی صورت نگیرد و سوالات برنامه بر اساس اسناد و مدارک تاریخی و حول انقلاب اسلامی طرح می‌شود. برخی مدعی بودند که رویکرد برنامه سیاسی بوده است اما من معتقدم این برنامه هیچ رویکرد سیاسی جناحی در پیش نداشته و نخواهد داشت؛ برای ما جناح الف یا ب فرقی نمی‌کند.

فرهاد جم مجری مسابقه شبکه افق شد/ جناح‌بندی سیاسی نداریم

تهیه کننده مسابقه «رخداد» با اشاره به قسمت‌های ضبط شده برنامه، گفت: این مسابقه با ۵۷ قسمت روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود، تقریباً هر قسمت از این برنامه ۵۵ دقیقه از کنداکتور افق سیما را به خود اختصاص داده است.

عالمی با اشاره به چرایی انتخاب فرهاد جم برای اجرای این برنامه، بیان کرد: گزینه انتخاب فرهاد جم به عنوان مجری این سری از مسابقه «رخداد» از همان ابتدا بنا بر تاکید بنده و کارگردان و سایر دوستان برنامه شکل گرفت. با توجه به اینکه آقای جم علاوه بر سابقه بازیگری، در برنامه هایی با محوریت مسابقه سابقه فعالیت و اجرای درخشانی دارد، اجرای او دقیقاً مطابق همان چیزی است که مد نظر ما بود چون به دنبال ایجاد فضایی جذاب در برنامه هستیم.

تهیه کننده مسابقه «رخداد» درباره محوریت برنامه و تغییرات ایجاد شده، توضیح داد: این برنامه یک مسابقه تاریخی- سیاسی است و محوریت سوالات ما تاریخ معاصر است که روی مقطع زمانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به این لحظه تمرکز دارد. انتخاب داوطلبان شرکت کننده در مسابقه بر اساس این نکته بود که تا حدی با یکدیگر آشنایی داشته باشند و سعی کردیم از فرم کلاسیک معمول مسابقات تلویزیونی خارج شده و فضایی نزدیک و صمیمی ایجاد کنیم.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: با توجه به اینکه در ۱۱ اسفند ماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم، رویکرد برنامه بر اساس سوالات انتخاباتی است و محوریت تاریخ معاصر با انتخابات، محور اصلی برنامه است. شاید ما هم بتوانیم قدم کوچکی در بحث مشارکت در انتخابات برداریم تا با اطلاع رسانی دقیق اهمیت رای هر نفر را برای مردم تبیین کنیم و انتخابات مطلوب و خوبی را داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: