کد خبر: ۹۶۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۶۲
فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت سرهنگ علی محمدی یکی دیگر از ماموران انتظامی مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای این شهر خبر داد.

یکی دیگر از مأموران انتظامی حادثه تروریستی کرمان شهید شد/ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت سرهنگ "علی محمدی" یکی دیگر از ماموران انتظامی مجروح شده در حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان خبر داد.

سردار ناصر فرشید در گفت‌وگو با تسنیم از شهادت یکی دیگر از ماموران انتظامی مجروح شده در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خبر داد و اظهار داشت: سرهنگ علی محمدی صبح امروز پس از چندین هفته بستری در بیمارستان به خیل شهدا پیوست.

وی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار یکی دیگر از ماموران جان برکف یگان امداد مجموعه انتظامی استان کرمان و از جمله افراد مصدوم شده در جریان حادثه تروریستی گلزار شهدا بود، گفت: سرهنگ علی محمدی چندین هفته بستری در بیمارستان بود.

یکی دیگر از مأموران انتظامی حادثه تروریستی کرمان شهید شد/ عکس

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در این انفجار تروریستی در ابتدا سه تن از نیروهای انتظامی استان کرمان به شهادت رسیدند، افزود: سرهنگ دوم مهدی علوی، ستوان یکم رضا مداح و ستوان یکم محمدپورشیخعلی از شهیدان این حادثه تروریستی بودند که در نیروی انتظامی و تامین امنیت فعالیت داشتند.

وی با اشاره به اینکه سرهنگ‌ محمدعلی ضیاءالدینی یکی دیگر از شهدای انتظامی استان کرمان در این انفجار تروریستی بود، گفت: این شهید بزرگوار به دلیل اصابت ترکش مجروح و در آی سی یو بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری شده بود که با تایید مرگ مغزی وی اعضای بدن این شهید به بیماران نیازمند اهدا شد.

فرشید با بیان اینکه با شهادت سرهنگ علی محمدی یکی دیگر از ماموران انتظامی استان کرمان تعداد شهدای انتظامی استان کرمان در این انفجار تروریستی به پنج نفر رسید، بیان کرد: در حال حاضر هیچ مصدوم دیگری از این انفجار از مجموعه انتظامی در بیمارستان بستری نیست.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این همرزم عزیزمان اهل شهر کرمان و از نیروهای پر تلاش یگان امداد بود که ضمن تبریک و تسلیت شهادت وی به خانواده عزیز و دیگر همرزمان مجموعه انتظامی زمان و مکان تشییع و خاکسپاری اش اعلام خواهد شد.

شهید محمدی ساکن کرمان و دارای سه فرزند دختر و یک فرزند پسر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: