کد خبر: ۹۶۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
تعداد بازدید: ۸۱
شهرداری منطقه ۱۲ از پلمپ ۶۷ خانه موسم به پلاک قرمز در محله هرندی خبر داد.

پلمپ ۶۷ پلاک قرمز در محله هرندیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، شهردار منطقه ۱۲ گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۷ خانه موسوم به پلاک قرمز (محل تجمع معتادان متجاهر) در محله هرندی پلمب شد.

وحیدرضا انارکی محمدی در گفت‌و گو با ایلنا با بیان اینکه پلاک قرمزهای منطقه ۱۲با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان خالی از سکنه شدند، گفت: طرح شناسایی خانه‌های ناامن از ابتدای سال در دستور کار قرارگاه اجتماعی منطقه قرار گرفته است و همچنان نیز ادامه دارد و پس از شناسایی با حکم دادستانی، طرح جمع‌آوری معتادان و پلاک‌های قرمز اجرا می‌شود.

وحیدرضا انارکی محمدی با اشاره به اینکه پس از دستور دکتر زاکانی مبنی بر ساماندهی معتادان متجاهر تاکنون ۲۱ هزار معتاد از سطح منطقه جمع آوری شده گفت: طرح‌ها و اقدامات مستمری برای پاکسازی محدوده هرندی وشوشو از وجود جرائم و معتادان متجاهر انجام شده است و این طرح ویژه با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و درخواست‌های متعدد آنها اجرایی شد که قطعا در کاهش آسیب‌های احتمالی متأثر از وجود خانه‌های پلاک قرمز تأثیرگذار خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: