کد خبر: ۹۶۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱
تعداد بازدید: ۹۳
محمود عطائی جزو عناصر فکری گروهک تروریستی منافقین شناخته می‌شود.

مسئول تهیه اسلحه و مواد منفجره برای منافقین کیست؟ /این عضو منافقین کاندیدای انتخابات مجلس اول بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : محمود عطائی جزو عناصر فکری گروهک تروریستی منافقین شناخته می‌شود.

محمود عطایی‌کاریزی متهم ردیف بیست‌وششم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

محمود عطایی‌کاریزی متهم ردیف بیست و ششم پرونده است و او قبل از انقلاب، جذب گروهک منافقین شده و بین سال‌های ۱۳۴۸-۱۳۴۹ به دلیل نفوذ قومی و منطقه‌ای که داشته، مسئول تهیه‌ سلاح برای تشکیلات می‌شود. او به همین منوال، مدتی در زمینه‌ی تهیه و تأمین مواد منفجره و اسلحه از طریق مرز پاکستان و افغانستان فعالیت می‌کند.

محمود عطائی که جزو عناصر فکری گروهک تروریستی منافقین شناخته می‌شود. او همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، به فعالیت‌های خود برای گروهک به عنوان مسئول تبلیغاتی و نظامی در خراسان ادامه می‌دهد. او که جزء کاندیدای منافقین در دوره‌ی اول انتخابات مجلس در تایباد نیز بوده، پس از مدتی به کردستان متواری و از آنجا به فرانسه رفته و در سال ۱۳۶۴، مسئول مقر اشرف می‌شود.

در ادامه و در آذرماه سال ۱۳۷۴، او به عضویت شورا و ستاد شاخه‌ی نظامی گروهک تروریستی منافقین درآمده و همسرش نیز عضو شورای نفاق می‌کند.

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۵۷۴/۶-۲۰۰۲ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: