کد خبر: ۹۶۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۱۴۴
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: همه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد و به دشمنان این آب و خاک اثبات می‌کنیم ما تا پای جان برای دفاع از کشور ایستاده و در مسیر انقلاب خود کوتاه نخواهیم آمد.

سلیمی: غیرت ملی مردم در روز ۲۲ بهمن جلوه‌گر خواهد شدبه گزارش خبرداغ ، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ایام‌الله دهه فجر و در پیش بودن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، بیان کرد: پیش بینی ها حاکی از این است که ما امسال یک ۲۲ بهمن تماشایی داریم. مردم ایران زمان شناس هستند. غیرت ملی در خون مردم ما موج می زند و این غیرت ملی بدون شک در روز ۲۲ بهمن ماه بیش از سایر مواقع جلوه گر خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه این زمان شناسی مردم و غیرت ملی مردم این نوید را به ما می دهد که امسال یک ۲۲ بهمن تماشایی خواهیم داشت، اظهار کرد: امسال همه خواهند آمد. بنده از همین جا اعلام می کنم که همه می آییم. مرد و زن. کوچک و بزرگ. جوان و پیر. همه خواهیم آمد و به دشمنان این آب و خاک اثبات خواهیم کرد که ما تا پای جان برای دفاع از کشورمان ایستاده و در این مسیر نیز کوتاه نخواهیم آمد. اجازه نمی دهیم که دیگران برای سرنوشت ما تصمیم گرفته و استقلال ما را زیر سوال ببرند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجازه نخواهیم داد که ثمره خون شهدا که جمهوری اسلامی است، به راحتی دستخوش چپاول و تجاوز دشمنان قرار گیرد. ما برای انقلاب خود هزینه دادیم، انقلاب ما خون صدها هزار شهید است. ملت ما با شهدا، امام و مقام معظم رهبری بیعت کرده و تا پای جان برای نظام در صحنه هستند.

سلیمی در پایان با بیان اینکه همه خواهیم آمد و یک درس فراموش نشدنی به بدخواهان کشورمان خواهیم داد، گفت: ممکن است در داخل کشور کاستی هایی داشته باشیم اما ملت ما هوشیار و زمان شناس بوده و به دشمنانی که کمین کرده تا تیشه به ریشه ملت ما بزنند، اجازه نمی دهند به هدف خود برسند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: