کد خبر: ۹۶۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۱۷۰
با سهل‌انگاری سازنده تصاویری از موبایل ارزان قیمت برند مشهور «ناتینگ فون» پیش از عرضه رسمی در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، در چند وقت اخیر شایعات مختلفی درباره ناتینگ فون (2a) منتشر شده است. حالا در جدیدترین گزارش، تصویر این گوشی در دنیای واقعی دیده می‌شود. اگرچه در این تصاویر، گوشی درون قاب قرار دارد، اما می‌توانیم ماژول دوربین عقب و نیز نمایشگر آن را ببینیم.

بر اساس گزارش دیجیاتو، به‌نظر می‌رسد که شرکت ناتینگ به‌اشتباه در ردیت تصاویری از موبایل خوش‌قیمت جدید خود را لو داده و بعد آن‌ها را حذف کرده است. بااین‌حال، در این مطلب می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

این گوشی ارزان قیمت «ناتینگ فون»‌ است

ناتینگ فون (2a) در این تصاویر داخل یک کیس محافظ بزرگ قرار دارد و به همین خاطر طراحی فریم و قاب پشتی آن قابل مشاهده نیست. این گوشی در بخش جلو نمایشگری ظاهراً کم‌حاشیه دارد که دوربین سلفی در حفره‌ای کوچک در بالای آن قرار گرفته است.

افشای تصاویر گوشی ناتینگ فون (2a)

همچنین در قاب عقب، همان‌طور که در رندرها و تصاویر قبلی دیده بودیم، دوربینی دوگانه در ماژولی متفاوت با ناتینگ فون 1 و 2 دیده می‌شود. این ماژول در وسط نیمه بالایی قاب عقب قرار گرفته است. البته درحال‌حاضر نمی‌توان گفت که سیستم نورپردازی Glyph در این دستگاه وجود دارد یا خیر.

طبق شایعات، ناتینگ فون (2a) نمایشگری 6.7 اینچی از نوع امولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر خواهد داشت. قلب تپنده این گوشی تراشه دایمنسیتی 7200 خواهد بود که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

این گوشی ارزان قیمت «ناتینگ فون»‌ است

Nothing Phone (2a) از یک باتری 4920 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که با شارژ سریع 45 واتی سازگار است. این گوشی احتمالاً دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با سنسور IMX615 سونی خواهد داشت. همچنین این گوش به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور GN9 سامسونگ و دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی با سنسور JN1 سامسونگ مجهز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: