کد خبر: ۹۶۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۱۵۵
اسماعیلی، وزیر ارشاد به حواشی راه ندادن النازشاکردوست فیلم بی‌بدن به جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.

عذرخواهی وزیر ارشاد از الناز شاکردوستبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد درباره حواشی فیلم «بی بدن» و راه ندادن هنرمندان به جشنواره ضمن عذرخواهی از بروز این حواشی گفت: اگر برای هر کسی این اتفاق افتاده من از اینجا عذرخواهی می‌کنم. بلافاصله به همکاران گفتم که اگر خدای نکرده ناهماهنگی‌هایی شده جبران کنند. این حواشی به دلیل ناهماهنگی‌هایی بوده که حل شده و تکرار نخواهد شد.

او در پاسخ به اینکه فیلم «بی بدن» عنوان می‌شود به دلیل نداشتن کیفیت لازم از بخش سودای سیمرغ حذف شده است؟ توضیح داد: آن روزی که این فیلم در مرحله انتخاب بوده دوستان ما بیش از ۴۰ دقیقه از فیلم را ندیدند و نتوانسته بودند جمع بندی کنند. البته فیلم خوبی بود و باید از عوامل و بازیگران تشکر کرد و الان هم امیدواریم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: