به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، نادیا زکالوند: صاحب یکی از سوپرمارکتهای زنجیرهای واقع در کنتاکی برای جذب مشتری دست به کار عجیبی زده است. او تمام سرویسهای بهداشتی سوپرمارکتهای خود به دیسکو مجهز کرده است و مشتریها فقط با فشردن دکمهای قرمز رنگ، فضای سرویس بهداشتی را شبیه فضای دیسکو میبینند.
داخل سرویس بهداشتی این سوپرمارکتها که ۶ فروشگاه در شمال کنتاکی (آمریکا) هستند، یک دکمه بزرگ قرمز تعبیه و بالای آن نوشته شده است که «این دکمه را فشار ندهید» و تصویر قورباغهای که چشمکزنان به شما نگاه میکند هم در کنار این نوشته وجود دارد. در واقع این قورباغه تلویحا به مشتریان میگوید، «دکمه را حتما فشار دهید.»
فشردن دکمه، فضای سرویس بهداشتی را با نورهای رنگی پر کرده و یک توپ دیسکو به حرکت درمیآید و نورهای محیط را به اطراف منعکس میکند و در همان حال موسیقی شادی پخش میشود. مجموعه این موارد، تشکیل کلوب و دیسکویی کوچک در سرویس بهداشتی میدهد.
این نمونه خاص از دیسکوها در سرویس بهدشتی این سوپرمارکتها موجب جذب تعداد بسیاری از افراد، حتی گردشگران، شده است. افراد متعددی به سرویس بهداشتی این سوپرمارکتها رفته و با فشردن دکمه قرمز، از فضای دیسکویی موجود در آن لذت میبرند.
صاحب این سوپرمارکت زنجیرهای میگوید، «بیشتر مردم از این دیسکوی کوچک لذت بردهاند. مثلا، خانمی ۶۰ ساله، بعد از اینکه از سرویس بهداشتی بیرون آمد، گفت که آن روز، بهترین روز زندگیاش بوده است.»
منبع: