کد خبر: ۹۶۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۷۸
اتفاقات اخیر باعث شده بین چند بازیکن قدیمی پرسپولیس اختلافاتی به وجود بیاید.

ماجرای دلخوری و اختلاف بیرانوند با دوست صمیمی‌اش در پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند با درخششی که در مهار ضربه پنالتی بازیکن سوریه داشت توانست نقش مهمی را در صعود ایران به مرحله یک‌چهارم جام ملت‌های آسیا ایفا کند. به گزارش فرهیختگان، در این میان بازیکنان تیم ملی اکثرا از او حمایت و تقدیر کردند اما در بین بازیکنان پرسپولیس فقط وحید امیری در یک استوری از او و مهدی طارمی حمایت کرد. در مقابل طارمی نیز استوری حمایتی امیری را استوری کرد اما بیرانوند در کمال تعجب به آن بی‌توجهی کرد. در این مورد باخبر شدیم که رابطه این دو بازیکن همشهری و رفقای چندساله به‌نوعی شکرآب شده است. گویا وقتی بیرانوند قبل از انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی پرسپولیس در یک استوری از او حمایت می‌کند، انتظار داشته دیگر کاپیتان‌های تیمش از جمله وحید امیری هم همین کار را انجام دهند اما این بازیکن در کنار امید عالیشاه در یک استوری اعلام می‌کنند در انتخاب سرمربی تیم هیچ دخالتی ندارند.

در ادامه نیز بیرانوند و سروش رفیعی بعد از معرفی اوسمار به‌عنوان سرمربی از او حمایت می‌کنند و توقع داشتند این حرکت از سوی بقیه بزرگ‌ترهای تیم هم تکرار شود که این اتفاق رخ نمی‌دهد. در همین راستا بیرو و سروش گله‌های خود را نزد بزرگ‌ترهای تیم مطرح کرده و عنوان می‌کنند حداقل اگر به استوری آنها بی‌توجه بودید استوری اوسمار را که اعلام کرده بود همه برای سربلندی پرسپولیس متحد شوید، استوری می‌کردید! در هر صورت با بی‌توجهی اخیر بیرانوند به استوری امیری مشخص شد که اختلافات در بین بازیکنان پرسپولیس بر سر انتخاب اوسمار همچنان ادامه‌دار است و حتی بین دو دوست صمیمی و همبازی قدیمی هم شکاف ایجاد کرده است. اتفاقاتی که نشان می‌دهد در پرسپولیس دیگر آن اتحاد و همدلی وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: