کد خبر: ۹۶۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید: ۱۲۳
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان توصیه کرد که با توجه به لغزندگی معابر، فاصله طولی را با خودروی مقابل رعایت و از سرعت و سبقت در این شرایط جدا خودداری کنند. همچنین رانندگان از پر بودن باک بنزین مطمئن شده و سیستم های خودرویی مانند بخاری را مورد بررسی قرار دهند.

هشدار پلیس به پایتخت‌نشینان/دلیل ترافیک نیمه‌سنگین در این بزرگراه‌های تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک نیمه سنگین در برخی بزرگراه‌ها و لغزندگی معابر پایتخت خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌گو با ایسنا، درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت : بر اساس گزارش تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح امروز شنبه از سطح معابر بزرگراه هایی شهر تهران، شاهد شروع بار ترافیکی در مسیرهای شرقی ، غربی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد با ترافیک سنگین و نیمه سنگین در سطح پایتخت بودیم .

وی ادامه داد: در بزرگراه شهید آبشناسان محدوده سردار جنگل و بزرگراه علامه جعفری محدوده شقایق، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در بزرگراه شهید همت محدوده اشرفی اصفهانی و محدوده بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب محدوده نیروی زمینی، ترافیک نیمه سنگین اعلام شده است.

کشیر گفت : ترافیک در مسیر آزادراه تهران- کرج، بزرگراه شهید زین‌الدین محدوده شمس آباد، بزرگراه شهید سلیمانی- شهید صیادشیرازی، بزرگراه شهید بابایی محدوده روی پل و بزرگراه امام علی (ع) محدوده جانبازان نیمه سنگین است.

وی افزود :در بزرگراه‌های شیخ فضل الله نوری محدوده پل جناح ،شهید آبشناسان محدوده اشرفی اصفهانی ، بزرگراه شهید همت محدوده جنت آباد ، شهید چمران محدوده پارک نهج البلاغه ، بزرگراه یادگار امام (ره ) – شیخ فضل الله و حکیم محدوده پیامبر ترافیک نیمه سنگین است.

کشیر بیان کرد: در خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان، خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال اتوبان شهید نواب از محدوده میدان نهم دی، بار ترافیکی سنگینی اعلام شده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران از شهروندان خواست ضمن مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیرضرور در سطح معابر پایتخت خودداری کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد که با توجه به لغزندگی معابر، فاصله طولی را با خودروی مقابل رعایت و از سرعت و سبقت در این شرایط جدا خودداری کنند. همچنین رانندگان از پر بودن باک بنزین مطمئن شده و سیستم های خودرویی مانند بخاری را مورد بررسی قرار دهند. همچنین تردد موتورسیکلت ها در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر ممنوع است و موتورسیکلت سواران نباید در این لحظات در معابر تردد کنند.

کشیر در خصوص مدیریت خوب معابر لغزنده در پی بارش برف در روز گذشته گفت: رییس پلیس راهور تهران بزرگ به همراه مدیران شهری در مناطق شهری حضور یافت و از نزدیک بر شن پاشی و رفع یخ زدگی ها و روان سازی ترافیک نظارت داشته تا شهروندان و رانندگان مخصوصا افرادی که بهشت زهرا (س) مراجعه می کنند در ترافیک باقی نمانند و سفری امن و ایمن را تجربه کنند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: