کد خبر: ۹۶۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
تعداد بازدید: ۹۷
بارش برف و باران برای روزهای آخر هفته پیش‌بینی می‌شود، پلیس هشدار داده مسافران شهرهای شمالی کشور نکات ایمنی را رعایت کنند.

پلیس به مسافران این شهرها هشدار دادبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، رییس پلیس راه البرز از بارش برف و باران در جاده کرج- چالوس وآزادراه های این استان خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط در مسیرها حرکت کنند.

همشهری آنلاین در گفت‌وگو با سرهنگ پیمان کرمی نوشت: با توجه به این شرایط رانندگان باید از توقف در محدوده هایی که احتمال ریزش سنگ و بهمن وجود دارد، پرهیز کنند.

وی اظهار کرد: اکنون بارش در جاده کرج - چالوس به صورت برف از محدوده دیزین تا کندوان و بخشی از آزادراه تهران - شمال را در برگرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به این شرایط رانندگان باید از توقف در محدوده هایی که احتمال ریزش سنگ و بهمن وجود دارد، پرهیز کنند.

کرمی گفت: در این شرایط جوی، رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر اطمینان از سلامت فنی خودرو ها و همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است. سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو ها و همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های رییس پلیس راه البرز به رانندگان است.

کرمی بیان کرد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

استان البرز دارای یک هزار و۵۶۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد. نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: