کد خبر: ۹۶۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
تعداد بازدید: ۶۱
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان و نخبگان ما با پرتاب ۳ ماهواره ایرانی این پیام را به جامعه بین‌الملل دادند که اگر ما را تحریم کنید، ما پیشرفت خواهیم کرد.

سنگدوینی: شما تحریم کنید ما پیشرفت می‌کنیمبه گزارش خبرداغ ، رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز سه ماهواره ایرانی به مدار ۴۵۰ کیلومتری زمین، بیان کرد: ما سال‌های سال است که به جامعه بین الملل پیام می دهیم که ایران در حال توسعه و پیشرفت است به خصوص در حوزه‌های پرتاب ماهواره‌ها، کشور ما هر روز بیش از گذشته در حال توسعه و پیشرفت است. شاید آنها باور نمی‌کردند اما امروز باورشان می شود که ایران در حال پیشرفت است.

وی در ادامه اظهار کرد: آنها از هیچ اقدامی برای جلوگیری از پیشرفت کشور ما دریغ نکردند، ما را تحریم کردند، مبادلات بانکی ما را تحریم کردند اما امروز سیستم بانکی ما به راحتی از طریق همین ماهواره ها می تواند تقویت شود. ایران از طریق نخبگان، جوانان و فرزندان خود توانسته به دنیا نشان دهد که اگر ما را تحریم کنید این خود شما هستید که ضرر خواهید کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جوانان ما با پرتاب این سه ماهواره ایرانی این پیام را به جامعه بین الملل دادند که شما تحریم کنید، ما پیشرفت می‌کنیم.

سنگدوینی در پایان گفت: بنده به همه نخبگان، جوانان و دست اندرکاران این پروژه دست مریزاد می گویم. این ماهواره ها همانند موشک نقطه زن و تیری در قلب کسانی است که نمی خواهند کشور ما پیشرفت کند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: