کد خبر: ۹۶۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۹۴
نماینده سبزوار در مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مواضع خود در حمایت از مقاومت محکم ایستاده است، گفت: ما از اقدامات مقاومت منطقه حمایت می‌کنیم هرچند چندین بار اعلام کردیم نیروهای مقاومت در اقدام و رفتار خود مستقل هستند.

عنابستانی: نیروهای مقاومت در اقدام و رفتار خود مستقل هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، علی اصغر عنابستانی در جلسه علنی امروز در تذکری گفت: شب گذشته پایگاه‌ آمریکایی در شمال شرق اردن مورد حمله قدرتمندانه نیروهای مقاومت قرار گرفته است. در این باره برخی نمایندگان کنگره آمریکا حرف‌های اضافه می‌زنند آن هم در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران رسما اعلام کرده که در هیچ کدام از حمله‌هایی که به پایگاه‌های آمریکایی شده است، نقشی ندارد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها بدانند نیروهای مقاومت در منطقه، سوریه و عراق همین طور منتظر نمی‌مانند که چندین هزار انسان بی‌گناه در غزه کشته شوند بعد شما صدایتان درنیاید و وقتی ۳ سرباز آمریکایی کشته می شود، قلبتان درد بگیرد. آمریکایی‌ها هم مثل بقیه انسان‌های دنیا هستند، هیچ انسانی کرامتی نسبت به انسان دیگر ندارد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در مواضع خود در حمایت از مقاومت محکم ایستاده است؛ ما از اقدامات مقاومت منطقه حمایت می‌کنیم هرچند چندین بار اعلام کردیم نیروهای مقاومت در اقدام و رفتار خود مستقل هستند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: