کد خبر: ۹۶۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۹۳
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به کاهش سهمیه بنزین در استان سیستان و بلوچستان از رئیس جمهور خواست تا دستوری برای لغو این مصوبه صادر کند.

درخواست نماینده زاهدان از رئیس جمهوری درباره کاهش سهمیه بنزینبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح روز دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری گفت: تصمیمی که دولت محترم راجع به کاهش سهمیه بنزین اتخاذ کرد، متأسفانه در استان سیستان و بلوچستان که وسعت آن به اندازه چند استان کشور است، مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: تعداد زیادی از مردم استان سیستان و بلوچستان به خصوص جوانان به دلیل بیکاری مشغول مسافرکشی هستند؛ همچنین کسانی که شغلشان در روستاهاست و در شهر سکونت دارند فاصله‌های ۱۰۰ الی ۲۰۰ کیلومتر را باید رفت و آمد کنند و کاهش سوخت مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

این نماینده مجلس با بیان این که باید استان‌ها را متفاوت دید تا مشکلاتی برای مردم ایجاد نشود افزود: این تذکر جدی را به دولتمردان عزیز می‌دهم که آقای رئیس جمهور دستور دهند و رسیدگی کنند.

شهریاری گفت: الان در سیستان و بلوچستان رانندگان تاکسی‌های بین شهری به شدت نگران هستند و هزینه‌های آنها افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم زاهدان در پایان تاکید کرد: از رئیس جمهور درخواست می‌کنم که دستور دهند این مصوبه لغو شود و مشکلات را از سر راه مردم در بعضی از استان‌ها به خصوص استان‌های پهناور بردارند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: