کد خبر: ۹۶۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۸۴
عضو کمیسیون قضایی و حقوق مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به طرح تشدید مجازات همکاری‌کنندگان با اقدامات کشورهای متخاصم شد.

طرح تشدید مجازات همکاری‌کنندگان با اقدامات کشورهای متخاصم در دستور مجلس قرار گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما موارد متعددی داشتیم که براساس تبصره یک ماده ۱۰۰ آیین‌نامه، درخواست اولویت بررسی آنها در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده اما هنوز در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از این موارد طرح تشدید مجازات همکاری‌کنندگان با اقدامات کشورهای متخاصم علیه امنیت کشور است. بررسی اولویت‌دار این طرح به تصویب رسیده اما همچنان در دستور کار قرار نگرفته است. انتظار داریم به این موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: