کد خبر: ۹۶۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
تعداد بازدید: ۱۳۹
در ترکیب اولیه پرسپولیس 9 بازیکن بزرگسال به میدان رفتند.

ترکیب پرسپولیس مقابل شباب‌الاهلی؛ شکست سنگین با 9 بزرگسال!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ شاگردان اوسمار در اولین بازی دوستانه با سرمربیگری مرد برزیلی در شرایطی برابر حریف اماراتی قرار گرفتند که هر دو تیم بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار نداشتند اما با این وجود پرسپولیس همچنان پرستاره بود.

به گزارش ورزش سه، در نیمه اول، امیر رضا رفیعی و سهیل صحرایی تنها بازیکنان غیر بزرگسال پرسپولیس بودند که به میدان رفتند و 9 بازیکن دیگر را بازیکنان سرشناسی تشکیل دادند که در لیگ برتر هم ترکیب سرخپوشان را تشکیل می‌دهند.

فرشاد فرجی، علی نعمتی و دانیال اسماعیلی‌فر در خط دفاع حضور داشتند. سینا اسدبیگی و مسعود ریگی زوج هافبک دفاعی را تشکیل دادند و جلوتر از آنها نیز سروش رفیعی وارد زمین شد.

همچنین سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر پرسپولیس بودند و شهاب زاهدی هم در نوک پیکان خط حمله به میدان رفت.

در این دیدار وحید امیری به دلیل مصدومیت حضور نداشت و گولسیانی، آل‌کثیر و عبدالکریم حسن به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات ۱۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: