کد خبر: ۹۶۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۱۱۰
محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ «امید» به آهنگسازی حبیب خزایی فر را برای مردم بی پناه غزه منتشر کرد.

محمد معتمدی «امید» را برای مردم بی پناه غزه خواند/ یک انتخاب مهمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا:محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ «امید» به آهنگسازی حبیب خزایی فر را برای مردم بی پناه غزه منتشر کرد.

«امید» عنوان یکی از تازه‌ترین تک آهنگ‌های منتشرشده از سوی محمد معتمدی خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی است که با تقدیم به مردم بی پناه غزه پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

در این تک آهنگ سجاد سامانی شاعر، حبیب خزایی‌فر آهنگساز، محمدسعید شایان میکس و مسترینگ و محمد معتمدی خواننده گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که علی جعفری پویان، میلاد عالمی، اهورا خدامی نوازندگان ویولن، سهراب برهمندی و علی جعفری پویان نوازندگان ویولا، امیرفرهنگ اسکندری نوازنده عود، مسعود همایونی نوازنده گیتار الکتریک، بابک ریاحی‌پور نوازنده گیتاربیس، امید اصغری ضبط، دیگر عوامل اجرایی این اثر بودند.

محمد معتمدی در توضیحات تکمیلی این اثر نوشته است:

چرخ بر هم زنم از غیر مرادم گردد / من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک

امید روشن است. امید خودش سرچشمه نور است. امید از جنس خورشید است. امید برای من است و برای شما. و برای همه آنان که در سهمگین‌ترین طوفان‌های این روزگار کج رفتار، پای حق خویش، هویت خویش و وطن خویش جانانه ایستادند. مثل شهیدان خودمان و مثل مردم بی پناه غزه که ماندن و در خاک خود آرمیدن را انتخاب کردند.

در متن شعر قطعه «امید» آمده است:

به رغم سیلی امواج صخره وار بایست

در این مقابله چون کوه استوار بایست

خلاف گوشه نش ی نان و عافیت طلبان

تو در میانه میدان کارزار بایست

نه مثل قایق فرسوده‌ای کناره بگیر

نه مثل طفل هراسیده‌ای کنار بایست

مگو که پیچ و خم راه بی قرارت کرد

چو رود بر سر آن قول و آن قرار بایست

در این زمانه بد نام ناجوانمردی

به نام نامی مردان روزگار بایست

بس است بس است بس است

این که به آه و به ناله در همه عمر

به انتظار نشستی به انتظار بایست

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: