کد خبر: ۹۶۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
تعداد بازدید: ۱۱۱
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: با استفاده از ظرفیت مولدسازی درصدد انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها بر اساس مصوبات قانونی هستیم.

آزادی ۱۴ زندانی محکوم به قصاص در این شهربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا :رئیس سازمان زندان‌ها گفت: با استفاده از ظرفیت مولدسازی درصدد انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها بر اساس مصوبات قانونی هستیم.

در راستای سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر، محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در نشستی با استاندار بوشهر با اشاره به همکاری و همدلی واحدهای قضایی و اجرایی استان با سازمان زندان‌ها اظهار کرد: اجرای طرح‌های دادرسی و پابند الکترونیکی با همکاری و تعامل دستگاه قضایی و زندان‌ها محقق شده که خدمات دادگستری استان بوشهر در این حوزه شایسته تقدیر است.

وی گره‌گشایی از مشکلات حوزه زندان‌های استان بوشهر با تلاش استاندار و رئیس‌کل دادگستری استان را مورد ستایش قرار داد و گفت: بهره‌مندی زندانیان از ارفاقات و تخفیفات قانونی و کمک‌های خیرین در آزادی زندانیان یکی از بخش‌های موفق در این استان بوشهر است.

وی از آزادی برخی از زندانیان جرایم غیر عمد و رهایی چند تن از محکومین به قصاص در استان بوشهر خبر داد و گفت: با تلاش رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های استان بوشهر، شورای حل اختلاف زندان‌های استان، مشارکت خیرین و خانواده‌های شاکی امروز چند تن از زندانیان محکوم به قصاص آزاد می‌شوند.

رئیس سازمان زندان‌ها انتقال زندان‌های داخل شهرها را از برنامه‌های مهم این سازمان اعلام کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت مولدسازی درصدد انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها براساس مصوبات قانونی هستیم.

انتقال زندان مرکزی بوشهر به خارج از شهر در اولویت قرار دارد

استاندار بوشهر نیز حمایت همه جانبه با دستگاه قضا و اداره کل زندان‌های استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: انتقال زندان مرکزی بوشهر به خارج از شهر در اولویت قرار دارد و زمینی برای تحقق این مهم اختصاص یافته است.

احمد محمدی‌زاده نوسازی و تجهیز ساختمان‌های دادگستری استان و اجرایی شدن طرح مولدسازی دارایی‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: حمایت از خانواده‌های زندانیان و توجه به تامین نیازهای اساسی این خانواده‌ها از تأکیدات و برنامه‌های مهم استان بوشهر است.

در سال جاری ۱۴ محکوم به قصاص با رضایت اولیا دم آزاد شده‌اند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز با تأکید بر انتقال زندان مرکزی بوشهری به خارج از شهر، گفت: با همکاری خیرین و صنایع نفت و گاز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی امروز تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد مالی با کمک و مشارکت شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس از زندان آزاد می‌شوند.

مهدی مهرانگیز با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون ۱۴ محکوم به قصاص در استان بوشهر با همکاری خانواده‌های مقتول و تلاش شورای حل اختلاف زندان‌های استان آزاد شده‌اند اضافه کرد: امروز هم تعدادی دیگر از محکومان به قصاص در استان بوشهر آزاد می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: