کد خبر: ۹۶۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۱۰۸
نمایندگان تصویب کردند که تا سقف ۵۵ میلیارد تومان جهت آموزش و تربیت کارمندان، توسعه فناوری شناسایی محاسبه دقیق حقوق دولتی و تشویق کارکنان اختصاص پیدا کند.

اختصاص ۵۵ میلیارد تومان برای آموزش و تربیت و تشویق کارمندانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز و در ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در بخش هزینه ای بند پ تبصره ۹ را به شرح زیر تصویب کردند.

طبق این مصوبه، به وزارت صنعت، معدن و تجارت اجازه داده می شود که یک در هزار از وجوهی که بابت حقوق دولتی معادن وصول می‌شود را به ردیف درآمدی مربوط نزد خزانهداری کل کشور واریز کند و تا سقف ۵۵۰ میلیارد ریال از محل ردیف هزینه ای مربوط جهت آموزش و تربیت کارمندان، توسعه فناوری شناسایی محاسبه دقیق حقوق دولتی، تشویق کارکنان و کسانی که در امر وصول حقوق مزبور فعالیت مؤثری مبذول می‌دارند با مبادله موافقتنامه با سازمان برنامه و بودجه کشور هزینه نماید.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: