کد خبر: ۹۶۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید: ۷۳
گفته می‌شود که ژوزه مورینیو برای هدایت تیم الشباب عربستان تمایل نشان داده است.

مورینیو در دوراهی تیم مارادونا و الشباببه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ در پی به گوش رسیدن خبری مبنی بر پیشنهاد باشگاه الشباب عربستان به ژوزه مورینیو برای قبول سرمربیگری این تیم، رسانه های عربستانی خبر از این می دهند که ژوزه مورینیو که چند روز قبل به همکاری‌اش با رم ایتالیا پایان داده بود، پیشنهاد الشباب را برای امضای قرارداد همکاری پذیرفته است.

ظاهرا مدیران الشباب پس از دریافت پاسخ مثبت ژوزه مورینیو درخواست جذب او را به کمیته ویژه صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان برای آماده کردن قرارداد این سرمربی پرتغالی ارسال کردند. انتظار می‌رود در هفته جاری کارهای موردنیاز برای امضای قرارداد مورینیو تا پیش از آغاز اردوی زمستانی الشباب در امارات انجام شوند.

البته از طرفی دیگر هم گفته می شود که مورینیو ممکن است با توجه به نتایج ضعیف ناپولی در فصل جاری، یکی از گزینه های جانشینی ماتزاری در این تیم باشد و باید درنهایت دید مقصد آقای خاص کدام تیم خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: