کد خبر: ۹۶۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
تعداد بازدید: ۱۰۸
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به ظرفیت عظیم اصناف در کشور و لزوم توجه به خواسته‌ها و پیگیری مطالبات به حق آن‌ها گفت: به نظر من خانواده بزرگ اصناف در سراسر کشور، حق دارند که در مجلس نماینده داشته باشند.

حدادعادل: همه می‌دانیم که مردم مشکلات اقتصادی دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به ظرفیت عظیم اصناف در کشور و لزوم توجه به خواسته‌ها و پیگیری مطالبات به حق آن‌ها گفت: به نظر من خانواده بزرگ اصناف در سراسر کشور، حق دارند که در مجلس نماینده داشته باشند.

گردهمایی سراسری کانون اصناف کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی روز یکشنبه (یک بهمن) با حضور روسای اتحادیه‌های صنفی و سخنرانی غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد.

حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ابتدای این نشست با تبریک ماه رجب از ضرورت توجه به معنویت بخصوص برای جوانان و استفاده از فرصت خودسازی معرفتی در ایامی همچون اعتکاف اشاره کرد و برای پیروزی مردم مومن و شجاع غزه برابر دشمن صهیونیستی ابراز امیدواری نمود.

 

رئیس شورای ائتلاف در ادامه این نشست ضمن تبریک تصویب قانون اصلاحیه نظام صنفی در مجلس شورای اسلامی به حاضران گفت: شما اصناف در اغتشاشات سال گذشته همانند دوران دفاع مقدس و همزمانی که دشمن حساب ویژه‌ای روی شما باز کرده بود، امتحان آبرومندانه‌ای پس دادید و ایمان و واقع بینی و دشمن شناسی خود را نشان دادید که وظیفه خود می‌دانم از شما سپاسگذاری کنم.

حدادعادل گفت: امروز همه می‌دانیم که مردم مشکلات اقتصادی دارند و باید برای رفع این مشکلات تلاش کنیم. شما افرادی هستید که با دغدغه ها و نگرانی های مردم بی واسطه ارتباط دارید و مشکلات را از نزدیک میبینید و درک میکنید و درخواست من از شما این است که همانند سنت و سیره بزرگان اصناف که مدارا با مردم را مایه رزق و برکت می‌دانستند عمل کنید چراکه انتظار مردم و نظام از اصناف، انصاف است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این نشست با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم مجلس دوازدهم گفت: همانطور که دیدید رهبری معظم انقلاب از ابتدای سال بارها بر موضوع اهمیت مشارکت در انتخابات تاکید کردند و خواسته ایشان این است که همه تلاش کنیم تا این اتفاق به بهترین شکل ممکن رقم بخورد. اما باید مراقب هم باشیم که تمام علت دشمنی دشمنان این است که مردم را ناراضی کرده و آن‌ها را از نظام جدا کنند. هدف اصلی همه این تحریم‌ها که از ابتدای پیروزی انقلاب بر ملت ایران تحمیل کردند این بود که مردم از نظام جدا شوند و ما باید با تلاش برای افزایش مشارکت این توطئه را خنثی کنیم.

ایشان در این خصوص با اشاره به اینکه پیش از پیروزی انقلاب، انتخابات در کشور معنایی نداشت و سفارت‌های خارجی و ... هرکه را میخواستند به مجلس می‌فرستادند گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی امروز ما در شرایطی هستیم که هیچ کدام از نمایندگان مجلس نمی‌توانند بگویند که من صد در صد در مجلس بعدی حضور دارم که این نشان می‌دهد فرآیند انتخابات کاملا موثرو شفاف است. بنابراین امروز وظیفه ما این است که با شرکت در انتخابات و تشویق اطرافیان و نزدیکان به حضور پای صندوق‌های رای، شکر نعمتی را که امام (ره) برای این ملت بوجود اورد را بجا بیاوریم.

حدادعادل در انتها با اشاره به ظرفیت عظیم اصناف در کشور و لزوم توجه به خواسته‌ها و پیگیری مطالبات به حق آن‌ها گفت: به نظر من خانواده بزرگ اصناف در سراسر کشور، حق دارند که در مجلس نماینده داشته باشند و باور من این است که اگر همکاری و اعتماد با اصناف افزایش پیدا کند بسیاری از مشکلات راحتتر حل می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: