کد خبر: ۹۶۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
تعداد بازدید: ۹۷
مدیران باشگاه پرسپولیس امروز جلسه مهمی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس در اقدام نقل حضور یک مهاجم در پرسپولیس منتفی شدو انتقالاتی رسمی خود بعد از چند مذاکره کتبی با استقلال خوزستان، در گفتگویی با این باشگاه شرایط قطعی این انتقال را دنبال کرد.

با اعلام ورزش سه، پرسپولیس که در لیست زمستانی خود جواد آقایی‌پور را قرار داده، طی مذاکراتی رسمی با استقلال خوزستان به دنبال شرایط این انتقال بود. این در حالی بود که به صورت غیررسمی موضوع درخواست آبی‌ها برای دریافت ۳۰ میلیارد برای رضایت‌نامه این بازیکن مطرح شده بود.

اکنون در مذاکره رسمی مدیران دو باشگاه، شرایط دو طرف برای این انتقال بررسی کرده و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

در این جلسه دو ساعته شرایط به اشکال مختلف برای این انتقال مورد بررسی قرار گرفت و پرسپولیسی‌ها پیشنهاد خود را ارائه کردند. استقلال خوزستان نیز با اشاره به پیشنهاد اولیه خود، مسیرهای دیگر این انتقال و توافق با پرسپولیس را مشخص کردند.

در نهایت اما این توافق با شرایط دو طرف صورت نگرفت و باید آن را پایان یافته تلقی کرد و این انتقال به سرانجام در شرایط کنونی نرسید.

این در حالی است که پرسپولیس امیدوار به معاوضه نبیل باهویی با جواد آقایی‌پور بود اما در نهایت موفق به این اقدام نشدتا مهاجم موردنظر سرخپوشان پرسپولیسی نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: