کد خبر: ۹۶۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید: ۱۳۷
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکلات اقتصادی وجود دارد، نارسایی و گلایه‌مندی هم هست که به حق است، اما در کنارش، تلاش دستگاه‌های مسئول برای حل مشکلات هم وجود دارد.

آملی لاریجانی: مشکلات اقتصادی هست اما مسئولان هم برای رفع آن تلاش می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی در سخنانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: تحلیل عالمانه ایشان، توصیف دقیق وضعیت است و همه ما و کسانی که به نحوی مسئولیت دارند و به تعبیر ایشان کلام‌شان اثرگذار است باید این تحلیل‌ها را با زبان‌های مختلف به جامعه منتقل کنیم هر چند مردم شریف ما، خود بصیر و فهیم هستند.

 آملی لاریجانی افزود: نکته‌ای که باید بر آن تاکید کنیم این است که مشاکل اقتصادی وجود دارد، نارسایی هست و گلایه مندی هم هست که به حق است ولی نکته مهم این است که در کنار اینها، همت دستگاه های مسئول برای حل مشکلات هم وجود دارد و تلاش خودشان را هم می کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه از همه مهم‌تر آرمان‌های بلند انقلاب است و انقلاب اسلامی در دنیا کاری کرده که هنوز لوازم آن آشکار نشده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک نظام سیاسی بدیل و بدیع نسبت به لیبرال دموکراسی در دنیا خلق کرد و اتفاقاً غربی‌ها بیشتر از این خوف دارند تا اینکه از چند عملیات ما هراس داشته باشند. هرچند اقتدار نظامی ما اثرگذار است اما تفکری که نظام جمهوری اسلامی در دنیا القا کرد، تفکری بسیار اثرگذارتر است.

 آملی لاریجانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک نظریه سیاسی بدیلی برای نظام لیبرال دموکراسی بود که امروز در منطقه تاثیرات خود را داشته است و محور مقاومت مخلوق همین تفکر است، افزود: این چیزی است که غرب از آن می ترسد و البته صرف نظر از توانائی های نظامی و فناوری کشور، آنها از اینکه فکر سیاسی بدیلی در دنیا پیدا شده که تفکر لیبرال دموکراسی را به چالش کشیده است هراس دارند و اثرگذاری نظام اسلامی از این حیث بسیار مهم بوده است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه ما باید ارزش این مطلب را اولاً خودمان فهم کنیم و ثانیاً برای جامعه تبیین و القا کنیم، متذکر شد: آرمان های عظیمی که نظام جمهوری اسلامی بر آن بنا شده، با شهادت شهیدان و مجاهدت مجاهدان و معماری امام راحل و رهنمودهای رهبری تثبیت شد.

 آملی لاریجانی اظهار امیدواری کرد که حضور در انتخابات و شرکت در پای صندوق های رای را برای همه ما فراهم سازد که در اقتدار نظام و دفع تلاش های تخریبی دشمن و رسیدن به آرمان های بلند انقلاب مشارکت داشته باشیم و انتخابات پرشوری را رقم بزنیم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: