کد خبر: ۹۶۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
تعداد بازدید: ۱۱۳
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این‌که «اقدام یمنی‌ها در ممانعت از عبور کشتی های تجاری به مقصد رژیم صهیونیستی در مسیر خواسته مردم دنیاست»، گفت: ما یمنی ها را تحسین می کنیم.

وزیر دفاع: ما یمن را تحسین می‌کنیم چون حامی مردم غزه استبه گزارش خبرداغ ، امیر محمدرضا آشتیانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره سرنوشت جنگ آمریکا علیه یمن، اظهار کرد: این اقدام هیچ نتیجه ای ندارد چون یمنی ها هیچ جنگی را در منطقه راه نینداخته‌اند. آنها می گویند باید جلو جنایت در غزه گرفته شود و اتش‌بس اعلام شود. مردم دنیا هم همین را می خواهند.

وی ادامه داد: یمنی‌ها هم جلو کشتی‌های تجاری که برای کمک به رژیم صهیونیستی می‌روند را گرفته اند. این اقدام یمنی‌ها، خواسته مردم دنیاست و یمنی‌ها در مسیر خواست مردم دنیا حرکت می کنند و قطعا پیروز هستند و ما آنها را تحسین می کنیم.

وزیر دفاع در پایان گفت: آمریکا و انگلیس که با حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی بدترین جنایت را در دنیا انجام می دهند، در اذهان مردم دنیا محکوم هستند و در این صحنه، هیچ تقابلی نمی تواند ادامه داشته باشد و اگر ادامه داشته باشد آنها قطعا شکست خواهند خورد.
انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: