کد خبر: ۹۶۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۸۳
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به ترتیب باشگاه‌های استقلال، مس رفسنجان و تراکتور را به پرداخت حدود ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، ۱ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان و ۸۷ میلیون تومان محکوم شدند.

محکومیت ۱ میلیاردی استقلال بابت شکایت دانشگربه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاینٰ کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال امروز (چهارشنبه) آرای چند پرونده را اعلام کرده که به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت شهریار خان احمدی از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۴۶ میلیون و ۵۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۲ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۸۰۷ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۶۴ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت امیر رضا نمازی از باشگاه شهرداری نوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۵ میلیون و ۹۴۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت علی خماند از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۹۱ میلیون و ۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت علی یونسی از باشگاه شهرداری نوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت محمد دانشگر از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد و ۳۳۳ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۹۸۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲۵ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۹۵۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۹ میلیارد و ۶۶۶ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۲۰ ریال قرار رد صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: