کد خبر: ۹۶۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
تعداد بازدید: ۱۳۷
یکی از مهم‌ترین درخواست‌های جواد نکونام در بازار زمستانه، جذب روبرتو تورس است.

تلاش استقلال برای جذب ستاره محبوب نکونامبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبال 360 : یکی از مهم‌ترین درخواست‌های جواد نکونام در بازار زمستانه، جذب روبرتو تورس است.

آبی‌پوشان پایتخت فعالیت خود در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه را با جذب رافائل سیلوا آغاز کردند تا با حضور این مدافع برزیلی، ساختار دفاعی استقلالی‌ها تقویت شود. جواد نکونام برای تقویت فهرست تیمش در بازار زمستانه، 2 فهرست در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار داده اما با وجود گذشت نزدیک به 2 هفته از ارائه فهرست‌های نکونام، فعلاً خبری از جذب بازیکن جدید نیست و تلاش‌های مدیران باشگاه برای جلب رضایت کادرفنی بی‌ثمر بوده است.

جواد نکونام در حالی از مدیران باشگاه استقلال خواسته تا فهرست تیمش را تقویت کنند که عارف آقاسی، مجید حسینی، علی کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، امیرحسین حسین زاده، علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، محمد محبی، اوستون اورونوف، کاوه رضایی، محمد دانشگر، روبرتو تورس، احمدرضا زنده‌روح، محمد خدابنده‌لو و رضا شکاری بازیکنان حاضر در 2 فهرست سرمربی آبی‌پوشان پایتخت هستند. از میان این بازیکنان، چهره‌هایی مانند علیرضا جهانبخش و محمد محبی رسماً به حضورشان در استقلال واکنش نشان دادند و از تمایل خود برای ادامه حضور در خارج از فوتبال ایران صحبت کردند.

سرمربی آبی‌ها بهترین بازیکن نیم‌فصل را می‌خواهد

نکونام در مصاحبه‌های خود بارها تاکید کرده که برای تقویت تیمش به دنبال جذب ستاره‌ها است اما گفته می‌شود که محدودیت‌های سقف بودجه و تحت قرارداد بودن گزینه‌های موردپسند جواد نکونام باعث شده تا مدیران باشگاه استقلال نتوانند خواسته‌های او را برآورده کنند. یکی از بازیکنانی که سرمربی آبی‌پوشان پایتخت اصرار ویژه‌ای به جذب او دارد، روبرتو تورس ستاره گل‌گهر سیرجان در نیم‌فصل نخست است؛ آن‌هم در حالی‌که ستاره اسپانیایی فصل گذشته بعد از درخواست جواد نکونام پذیرفت که بعد از گذراندن سال‌های متمادی در فوتبال اسپانیا، حضور در فوتبال باشگاهی ایران را تجربه کند.

تورس در نیم‌فصل نخست 3 بار در قامت گلزن در ترکیب سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی درخشید و 3 بار هم در نقش گل‌ساز توانست در ترکیب گل‌گهر سیرجان بدرخشد تا با کسب نمره 7.53 از «متریکا» با اختلاف نسبت به سایر رقبا به عنوان برترین بازیکن نیم‌فصل نخست دست پیدا کند. تورس در نیم‌فصل دوم فصل گذشته که با نظر جواد نکونام به تیم فولاد خوزستان آمد و بعد از جدایی نکونام از جمع قرمزپوشان اهوازی، در تیم فولاد ماند، توانسته بود 2 گل بزند و 2 گل بسازد تا روزگار درخشانی را در فوتبال باشگاهی ایران پشت سر بگذارد.

فرمول معاوضه بازیکن جواب می‌دهد؟

روبرتو تورس تا پایان لیگ بیست‌وسوم تحت قرارداد باشگاه گل‌گهر سیرجان است؛ آن‌هم در حالی‌که او در ابتدای فصل هم گزینه پیوستن به استقلال بود اما محدودیت‌های بودجه‌ای آبی‌ها باعث شد تا تورس نتواند به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شود. در حالی‌که گل‌گهری‌ها به صراحت مخالفت خود با انتقال روبرتو تورس به استقلال را بیان کرده‌اند اما همچنان مدیران باشگاه استقلال مطابق خواسته کادرفنی‌شان در تلاش هستند تا بتوانند بسته پیشنهادی مناسبی برای جذب تورس تنظیم کنند.

استقلالی‌ها در لیگ بیست‌ویکم به دنبال جذب صالح حردانی از تیم فولاد خوزستان بودند که برای خرید او، عارف آقاسی با قرارداد قطعی و آرش رضاوند با قرارداد قرضی به تیم اهوازی رفتند. حالا در شرایطی مشابه، آبی‌پوشان پایتخت به دنبال جذب روبرتو تورس هستند و باید دید آیا می‌توانند با فرمولی مشابه جذب حردانی، تورس را هم به خدمت بگیرند یا خیر. گفته می‌شود که در رایزنی‌های اولیه، روبرتو تورس چراغ سبز خود برای حضور در استقلال را نشان داده اما با توجه به اینکه او تحت قرارداد باشگاه گل‌گهر است، مدیران باشگاه سیرجانی باید درباره سرنوشت او تصمیم بگیرند. تا امروز (سه‌شنبه)، هنوز نامه رسمی‌ای برای با باشگاه گل‌گهر در زمینه جذب روبرتو تورس ارسال نشده و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا گزینه موردپسند جواد نکونام سرانجام فرصت همکاری با او را در استقلال به‌دست خواهد آورد یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: