کد خبر: ۹۶۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۱۱۵
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امید آفرینی را مهمترین ابزار برای تشویق مردم به مشارکت در انتخابات عنوان کرد و گفت: امید به آینده بسیار مهم است و آنچه دشمن روی آن دست گذاشته، ناامید کردن مردم است بنابراین باید در جهت تبیین اقدامات انجام شده و همچنین امیدآفرینی میان مردم تلاش کرد.

اعظمی: «امید آفرینی» از مهمترین ابزارها برای تشویق مردم به مشارکت در انتخابات استبه گزارش خبرداغ ، ذبیح‌الله اعظمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مولفه‌های تاثیرگذار برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تبیین و امید آفرینی را مهمترین ابزار برای تشویق مردم به مشارکت در انتخابات عنوان کرد و گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری به‌عنوان سکان‌دار انقلاب و نظام بارها مطرح کردند، آنچه که برای‌مان مهم است، امید و امیدآفرینی است اما فکر می‌کنم که بسیاری از مدیران ما هنوز این مسأله را درک نکرده‌اند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: روزهای خوب در پیش است و مطمئناً تا امروز با وجود شرایط بین‌المللی و تورمی، کارهای بسیار خوبی انجام شده‌ است که باید طی جهاد تبیین به مردم گفته شود که در این شرایط چه کارهای بزرگی انجام شده است. اعلام کارهای انجام شده موجب امیدافرینی می‌شود؛ هر اتفاقی که می‌افتد فارغ از اینکه در کدام دوره دولت یا مجلس انجام شده، کار نظام است و باید به مردم گفته شود.

اعظمی تاکید کرد: امید به آینده بسیار مهم است و آنچه دشمن روی آن دست گذاشته، ناامید کردن مردم و تلقین این جمله است که «با رای دادن شما اصلاً اتفاقی نمی‌افتد»؛ در این زمینه باید در جهت تبیین اقدامات انجام شده و همچنین امیدآفرینی میان مردم تلاش کرد. باید برای تبیین خدمات دولت‌های قبلی و فعلی و همچنین اقدامات نظام تلاش کنیم و رسانه‌های عمومی از جمله رسانه ملی نیز باید در این زمینه اقدام کنند. جوانان دهه‌های ۷۰ و ۸۰ خیلی با نسل‌های قبل متفاوتند و باید برای اینها توجیه کرد که مشارکت‌شان به معنای تصمیم گیری برای آینده آنها است.

وی در پاسخ به این پرسش که فردی را که تمایل به مشارکت در انتخابات ندارد، چگونه برای حضور در انتخابات ترغیب می‌کنید؟ تصریح کرد: به این افراد باید گفت که با رای ندادن آنها، افراد متخصص و متعهد به کمیسیون‌های تخصصی مجلس راه پیدا نمی‌کنند و در نتیجه تصمیماتی غیر تخصصی برای آنها گرفته می‌شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: