کد خبر: ۹۶۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۱۰۹
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در واکنش به اظهارات انتقاد محمود کریمی گفت: سازمان اوقاف برای تمامی امامزادگان دفترچه برنامه و بودجه تدوین کرده و در جایی که امامزاده فاقد نذورات باشد از محل عواید موقوفات بودجه لازم پیش‌بینی خواهد شد.

پاسخ صریح خاموشی به مداح سرشناس؛ سازمان اوقاف برای تمامی امامزادگان برنامه داردبه گزارش خبرداغ به نقل از آنا : رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در واکنش به اظهارات انتقاد محمود کریمی گفت: سازمان اوقاف برای تمامی امامزادگان دفترچه برنامه و بودجه تدوین کرده و در جایی که امامزاده فاقد نذورات باشد از محل عواید موقوفات بودجه لازم پیش‌بینی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در واکنش به انتقاد و گلایه محمود کریمی درباره برگزاری مجالس مذهبی در چیذر و انتقاد به شخص خاموشی اظهار داشت : سازمان اوقاف متعلق به سیدالشهدا و در خدمت مجالس اهل بیت علیهم‌السلام است و ما هم خود را خدمتگزار مردم و عاشقان امام حسین (ع) می‌دانیم و ذاکر اهل بیت جناب آقای حاج محمود کریمی را نیز دوست می‌داریم و احترام ذاکران اهل بیت (ع) را بر خود لازم می‌دانیم .

وی ادامه داد: سازمان اوقاف برای تمامی امامزادگان دفترچه برنامه و بودجه تدوین کرده و در جایی که امامزاده فاقد نذورات باشد از محل عواید موقوفات بودجه لازم پیش‌بینی خواهد شد.

واکنش بادامچیان به گلایه سیدحسن خمینی /کسانی که غفلت کرده‌اند از خواب غفلت بیدار شوند

عباس عبدی: دولت هیچ برنامه ای برای اداره کشور ندارد، هیچ! /به عجز و لابه افتاده‌اند که چرا برجام به نتیجه نرسید/اصولگراها قطع و یقین باهم دعوا می کنند

خاموشی یادآور شد: برنامه و بودجه بقعه متبرکه امامزاده علی اکبر علیه السلام نیز تدوین شده و آماده تحویل به هیئت امنا محترم این امامزاده است.

گفتنی است، حاج محمود کریمی در ابتدای جلسه شب دوم فاطمیه هیأت رایة‌العباس به گلایه از سازمان اوقاف پرداخت و اظهار داشت: احتمالاً بعد از فاطمیه دیگر در چیذر برنامه نگیریم و به‌جای دیگری برویم.

وی با بیان اینکه ما از دست سازمان اوقاف و شخص آقای خاموشی واقعاً خسته شده‌ایم، خیلی ما را اذیت می‌کنند، توضیح داد: خیلی از دوستان گمان می‌کنند که خرج روضه را اوقاف می‌دهد اما اینطور نبوده و بلکه برعکس است؛ اگر با این دوستان به نتیجه نرسیم، از شهدا که نمی‌توانیم دل بکنیم اما وقتی شرایط سخت است شهدا هم این‌گونه راضی به ادامه فعالیت ما نیستند.

محمود کریمی سال‌هاست درهیأت «رایة‌العباس» در امامزاده علی اکبر چیذر تهران برنامه به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: