کد خبر: ۹۶۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
تعداد بازدید: ۹۵
باشگاه استقلال با ارسال‌ نامه‌ای خواهان جذب مهاجم ذوب‌آهن اصفهان شد.

اولین اقدام استقلال برای خرید مهاجم مد نظر نکونامبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : باشگاه استقلال با ارسال‌ نامه‌ای خواهان جذب مهاجم ذوب‌آهن اصفهان شد.

محمدجواد محمدی، مهاجم ذوب‌آهن، یکی از بازیکنان مدنظر جواد نکونام برای تقویت استقلال در نقل و انتقالات زمستانی است. بعد از آنکه سرمربی استقلال خواهان جذب محمدی شد، مدیران باشگاه برای جذب وی اقدام کرده‌اند.

باشگاه استقلال امروز صبح با ارسال نامه‌ای رسمی به ذوب‌آهن خواهان جذب محمدی شده است. این بازیکن 25 ساله که در ابتدای فصل به جمع شاگردان محمد ربیعی اضافه شده، حالا مشتریانی را به خود می‌بیند که یکی از آنها استقلال است.

استقلالی‌ها در نامه خود از مدیران ذوب‌آهن خواسته‌اند که نظر خود را درباره انتقال محمدجواد محمدی به جمع آبی‌پوشان اعلام کنند و حالا منتظر پاسخ باشگاهی اصفهانی هستند.

 

باید دید مدیران ذوب‌آهن حاضر به صدور رضایتنامه محمدی برای حضور در استقلال می‌شوند یا خیر. هرچند که با توجه به اعلام نیاز ربیعی به این مهاجم بعید است چنین امری صورت پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: