کد خبر: ۹۶۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
تعداد بازدید: ۱۰۱
بارش شدید برف، سرما و یخبندان در استان اردبیل که از روز گذشته آغاز شده بود، به صورت خفیف همچنان ادامه دارد.

این شهر زیر برف مدفون شد/ مدارس و دانشگاهها برای دومین روز متوالی تعطیل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : بارش شدید برف، سرما و یخبندان در استان اردبیل که از روز گذشته آغاز شده بود، به صورت خفیف همچنان ادامه دارد.

به علت بارش شدید و بیش از ۷۰ سانتیمتری برف در برخی شهرها، مدارس و دانشگاههای استان اردبیل برای روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل اعلام شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل طی اطلاعیه اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا، آموزش در اردبیل، نیر، نمین، سرعین، هیر، مشگین‌شهر، لاهرود، ارشق، گرمی، بیله سوار، انگوت، جعفرآباد و اصلاندوز فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی و در پارس‌آباد دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در خلخال دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

بارش شدید برف در اردبیل به رغم برفروبی معابر، زندگی مردم این شهر را مختل کرده و مشکل جدی در تردد شهروندان ایجاد کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: