کد خبر: ۹۶۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۱۶۰
باشگاه استقلال در تلاش است هافبک تهاجمی تیم فوتبال تراکتور تبریز را در نیم‌فصل دوم لیگ برتر به خدمت بگیرد.

گزینه‌های مدنظر نکونام استقلالی می‌شوند؟به گزارش خبرداغ بخه نقل از تسنیم : باشگاه استقلال در تلاش است هافبک تهاجمی تیم فوتبال تراکتور تبریز را در نیم‌فصل دوم لیگ برتر به خدمت بگیرد.

باشگاه استقلال از روزی که جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال لیست بازیکنان مدنظرش در نیم‌فصل دوم را ارائه کرد، مذاکرات زیادی با باشگاه‌های مختلف انجام داد.

استقلالی‌ها در ابتدا به باشگاه سپاهان نامه‌ای ارسال کرده و خواهان مذاکره برای جذب محمد دانشگر، امید نورافکن و فرشاد احمدزاده شدند که باشگاه سپاهان با انتقال این سه بازیکن مخالفت کرد. امیرحسین حسین‌زاده و عارف آقاسی دو بازیکن تراکتور هم در لیست نکونام قرار دارند و مدیران استقلال رایزنی‌هایی نیز با مدیران تراکتور برای جذب این دو بازیکن انجام دادند.

شنیده‌ می‌شود تراکتوری‌ها با انتقال آقاسی مخالفت کردند و در قبال حسین‌زاده خواهان معاوضه با آرش رضاوند، گوستاوو بلانکو یا مهاجم دیگری از استقلال شدند. علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در تلاش است هر طور شده حسین‌زاده را با مذاکره به خدمت بگیرد، اما با توجه به اینکه تیم‌ها در نیم‌فصل دوم به سختی اجازه جدایی بازیکنان‌شان را می‌دهند، باید دید در نهایت این انتقال انجام می‌شود یا نه.

محمدحسین اسلامی وینگر جوان ذوب‌آهن دیگر بازیکنی است که مدنظر نکونام قرار دارد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که باشگاه اصفهانی با انتقال بازیکن تیمش به استقلال مخالفت کرده است.

باشگاه استقلال تا این لحظه تنها رافائل سیلوا مدافع برزیلی را جذب کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: