کد خبر: ۹۶۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۹۶
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در اردوی انتخابی تیم ملی از پوست اندازی و جوانگرایی تیم ملی می‌گوید.

آزمون: باید تلاش کنیم ملیکا محمدی‌های زیادی بسازیمبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در اردوی انتخابی تیم ملی از پوست اندازی و جوانگرایی تیم ملی می‌گوید.

مریم آزمون در این خصوص گفت: اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال از 15 تا 18 دی ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار شد. ما با دیدن مسابقات لیگ برتر و دیدن بازیکنان در تیم‌های باشگاهی عزم مان را جزم کردیم تا در تیم ملی جوانگرایی و پوست اندازی خوبی داشته باشیم که برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم.

وی افزود: بازیکنان خوبی در لیگ بازی می‌کنند خصوصا بازیکنان نوجوان و جوانی که سال‌های گذشته در تیم‌های ملی حضور داشتند و تجربه ملی بسیار خوبی دارند. همچنین بازیکنانی داریم که در تیم‌های باشگاهی خود تلاش می‌کنند و من عملکردشان را ارزیابی کرده و در این اردو از 25 نفرشان دعوت کردم تا آنهایی که می توانیم در ساختار و برنامه تیمی در آینده به ما کمک کنند را ارزیابی و انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان همچنین با اشاره به غیبت بازیکنانی که در مقدماتی المپیک شرکت کرده بودند، اظهار کرد: این بازیکنان در این اردو حضور ندارند چون سالهاست با آنها کار می‌کنیم و عملکردشان را می‌دانیم و برای تقویت تیم ملی نیاز داریم که بازیکنانی را وارد تیم ملی کنیم که بتوانند در آینده افتخارآفرینی کنند.

وی با ابراز ناراحتی از دست دادن ملیکا محمدی خاطرنشان کرد: پیدا کردن جایگزین برای ملیکا محمدی غیر ممکن نیست اما بسیار سخت است چون ملیکا بازیکن خاصی بود و با توجه به اینکه سالها در آکادمی‌های آمریکا آموزش دیده بود و بسیار پر تلاش بود و از لحاظ فنی کارآمد و از لحاظ اخلاقی نمونه بود و الگوی تمام عیار بود. ملیکا برای کشور یک سرمایه بود و امیدوار هستم بازیکنان و مربیان تلاش کنیم تا از این ملیکاها بسازیم و از آنها نگهداری کنیم تا برای کشور افتخارآفرینی کنند.

آزمون درخصوص برنامه تیم ملی جهت شرکت در جام ملت‌های آسیا گفت: ما به خاطر مسابقات انتخابی المپیک مجبور شدیم مسابقات لیگ را به تعویق بیاندازیم و الان با برنامه ریزی که سازمان لیگ انجام داده می‌خواهیم برنامه های لیگ پیش برود و بازیکنان در تیم‌های باشگاهی خودشان بازی کنند و ما هم آنها را رصد می‌کنیم تا اسفندماه که برای شرکت در مسابقات فیفا دی برنامه ریزی کرده‌ایم که یک بازی دوستانه انجام دهیم و آمادگی تیم ملی فوتبال هم حفظ شود. بعد از مسابقات لیگ برنامه ریزی درازمدت تا جام ملت‌های آسیا باید انجام دهیم و ما برنامه خود را به فدراسیون می‌دهیم تا اجرایی کنیم.

وی ضمن بیان این مطلب که نیاز به پیشرفت بیشتری در تیم ملی فوتبال بانوان هست، اظهار کرد: فوتبال ما به لحاظ روحی و روانی در موقعیت خوبی قرار دارد و سال گذشته توانستیم در مسابقات بین المللی بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته و نتایج خوبی کسب کنیم و رنکینگ مان را به 54 جهان برسانیم که نشان می‌دهد چقدر پیشرفت داشته ایم اما این برای فوتبال ما کافی نیست امیدواریم بازیکنان ما در باشگاه‌ها پرتلاش تر ظاهر شوند و مربیان با تلاش بیشتر بازیکنان بهتری را بسازند که وقتی این بازیکنان برای تیم‌های ملی خود می‌آیند بتوانیم با فراغ بالا بهتر و به لحاظ فنی در موقعیت بهتری با حریفان مان روبرو شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: