کد خبر: ۹۶۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
تعداد بازدید: ۸۳
تیم ملی ایران حدود 10 دقیقه از دیدار مقابل اندونزی را با یک بازیکن کمتر بازی کرد.

حرکت جالب قلعه‌نویی مقابل اندونزیبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : تیم ملی ایران حدود 10 دقیقه از دیدار مقابل اندونزی را با یک بازیکن کمتر بازی کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی قبل از جام ملت‌های آسیا که روز گذشته مقابل اندونزی انجام داد و به برتری پنج بر صفر رسید، در کنار مسائل فنی، یک حرکت دیگر هم انجام داد و امیر قلعه‌نویی برای لحظاتی تصمیم گرفت تیمش با یک یار کمتر به کارش ادامه بدهد.

امیر قلعه‌نویی در دو دیدار تدارکاتی گذشته تیم ملی ایران مقابل بورکینافاسو و اندونزی، دو ترکیب کاملا متفاوت را در هر دو نیمه به زمین فرستاد ولی در لحظات پایانی نیمه اول در مسابقه روز گذشته یک حرکت جالب توجه انجام داد که موجب شگفتی تیم حریف و حتی خود ملی پوشان هم شد.

سید مجید حسینی، مدافع تیم ملی ایران در دقیقه 35 بخاطر آسیب دیدگی نتوانست به بازی مقابل اندونزی ادامه بدهد و از زمین بیرون رفت که امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت در 10 دقیقه پایانی نیمه اول هیچ تغییری در ترکیب تیمش به وجود نیاورد و اعلام کند ملی پوشان باید با یک بازیکن کمتر به کارشان ادامه بدهند.

احتمالا امیر قلعه‌نویی این حرکت را انجام داده تا در صورت اخراج یکی از بازیکنان در جریان مسابقات جام ملت های آسیا، ملی پوشان با این شرایط و 10 نفره شدن غریبه نباشند و در شرایط سخت هم بتوانند کارهای تاکتیکی را انجام بدهند.

تیم ملی فوتبال ایران در 13 مسابقه گذشته با هدایت امیر قلعه‌نویی فقط یک اخراجی در فینال تورنمنت کافا مقابل ازبکستان داده که محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه 90 بخاطر یک درگیری بی‌مورد کارت قرمز گرفت.

تیم ایران در سه مسابقه مرحله گروهی و سه بازی مرحله حذفی در حذفی در سال 2019 در جام ملت‌های آسیا اخراجی نداده بود، اما قلعه‌نویی تصمیم گرفت دیروز این شرایط را برای بازیکنان خود در 10 دقیقه از یک دیدار تدارکاتی در نظر بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: